همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

در مورد علائم بيماري در پرندگان خانگي چقدر اطلاعات داريد؟ وجود علائم بيماري در پرندگان گاهي اوقات به عنوان “سندرم بيماري مرغ” ناميده مي شود. اين به اين دليل است كه بسياري از انواع بيماري در پرندگان علائم مشابهي را ايجاد مي كنند و به همين دليل زماني كه پرنده علائم بيماري را از خود نشان مي دهد، پرنده واقعا بيمار است. در اين مقاله از بخش حيوانات خانگي دكتر زخم به بررسي علائم و نشانه هاي بيماري در پرندگان خانگي خواهيم پرداخت.

ادامه مطلب

به عنوان صاحبان پرنده، مهم است كه از بيماري هاي طوطي و اختلالاتي كه مي توانند پرندگان خانگي ما را تحت تاثير قرار دهند، آگاه باشيم. تشخيص زود هنگام بيماري، كليد موفقيت درمان در پرندگان خانگي بخصوص طوطي است و در بسياري از موارد براي بقاي آن ها حياتي مي باشد. در اين مقاله از بخش حيوانات خانگي دكتر زخم، در مورد برخي از شايع ترين بيماري هايي كه بر روي پرنده هاي خانگي تأثير مي گذارند و علائم آنها، صحبت خواهيم كرد. اگر متوجه هر يك از اين علائم بيماري ها يا ساير رفتارهاي نا متداول شديد در پرنده خود شديد، بايد به يك دامپزشك معتبر مراجعه كنيد.

ادامه مطلب

آيا دوست داريد كه از طوطي ها در خانه خود مراقبت كنيد؟ يكي از مهم ترين وظايفي كه صاحبان طوطي، دارند اين است كه از خستگي طوطي شان پيشگيري كرده و براي شاد نگه داشتن طوطي خود تلاش كنند. قبول دارم كار سختي است و نياز به وقت گذاشتن زيادي دارد. اين مقاله از بخش حيوانات خانگي دكتر سلام را براي كشف بعضي از رازها به منظور اطمينان از اينكه پرنده شما هرگز با خستگي، افسردگي و يا عوارض جانبي ناخواسته دست و پنجه نرم نمي كند، مطالعه كنيد. با ما همراه باشيد تا در اين مورد بيشتر بدانيد.

ادامه مطلب

آيا تا به حال به فكر اين افتاده ايد كه يكي از انواع نژاد طوطي را در منزل خود نگهداري كنيد؟ همانطور كه مي دانيد طوطي ها به مراقبت زيادي نياز دارند و بايد احساس كنند كه صاحبشان واقعا دوستش دارد و با او وقت مي گذراند. اكثر انها در صورت عصباني شدن از دست صاحبشان، خشم خود را بر سر پرهاي خود خالي مي كنند و پرهايشان را مي كنند. در اين مقاله از بخش حيوانات خانگي دكتر سلام، مي خواهيم به بررسي 10 نژاد طوطي از نظر زيباترين، 5 نژاد طوطي از نظر بزرگي و 5 نژاد طوطي از نظر كوچك ترين طوطي ها بپردازيم. طوطي ها انواع و نژادهاي زيادي دارند، ما تنها به بررسي 20 نوع آنها مي پردازيم.

ادامه مطلب