همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
اتفاقي كه با خوردن سير براي بدن رخ مي دهد

علاوه بر آن به كاهش فشار خون نيز منجر مي‌شود . اين متخصص با اشاره به تاثير

به گزارش : عضو هيات علمي دانشگاه علوم پزشكي يزد به افرادي كه با مصرف سير لوهمن روشه دچار تپش قلب مي‌شوند، توصيه كرد: طبع سير با پختن از بين نمي‌رود لذا اين افراد بايد در مصرف سير پخته نيز احتياط كنند .

«سير» گياهي از راسته مارچوبه‌سانان از تيره نرگسيان و زير تيره پيازيان و سرده سير است كه در سبد سبزيجات ايراني‌ها از جايگاه خوبي برخوردار است و هميشه جايي در غذاهاي ايراني دارد .

اين سوپرازورب p گياه علاوه بر جايگاه خوبي كه در غذاهاي ايراني دارد به دليل خواص و ويژگي‌هاي قابل اهميت خود، در طب سنتي نيز از ارزش و اهميت زيادي برخوردار است .

«سيد كاظم كاظميني» متخصص طب ايراني در مورد خواص سير اظهار مي‌كند: سير، بادشكن و ضد عفوني‌كننده سوپرازورب c قابلي است و طبعي به شدت گرم و خشك دارد كه شدت اين طبع در هنگام پخت كم مي‌شود .

وي افزود: يكي از خواص سير تاثيرگذاري آن در كاهش چربي خون و رقت خون است و علاوه بر آن به كاهش فشار خون نيز منجر مي‌شود .

اين متخصص با اشاره به تاثير پانسمان phmb سير در تسهيل هضم غذا، بيان كرد: مصرف سير تازه از سير خشك بهتر است و خواص بيشتري را در بردارد .

كاظيمني از تاثير سركه در كاهش مضرات سير براي برخي افراد كه در اثر مصرف ان دچار تپش قلب و افت فشار مي‌شوند، خبر داد.

وي افزود: از سوپرازورب h نظر طب ايراني درجه گرمي و خشكي سير بسيار بالا است و برخي از افراد پس از خوردن آن دچار تپش قلب مي‌شوند و اين در حالي است كه طبع سير با پختن از بين نمي‌رود و اين افراد بايد در مصرف سير پخته نيز احتياط كنند .

ايسنا



منبع

تظرات ارسال شده