همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
 قانون اسباب‌كشي در روز‌هاي كروناويروس

خطرات احتمالي اسباب‌كشي را در دوره اپيدمي كروناويروس كم‌تر كنيم. با رعايت اين موارد هم از خود و خانواده خود مراقبت مي‌كنيم و ديگر نياز نيست

به گزارش ، اگر شما هم فكر نقل مكان در سر داريد بهتر است بدانيد چگونه مي‌شود خطرات احتمالي اسباب‌كشي را در دوره اپيدمي كروناويروس كم‌تر كنيم. با رعايت اين موارد هم از خود و خانواده خود مراقبت مي‌كنيم و ديگر نياز نيست بعد از اسباب‌كشي عسل پزشكي درگير بيمارستان و دوره نقاهت اين بيماري سخت شويم.

بسياري از مردمي كه اجاره نشين هستند و در اين دوران كروناويروس متضرر شدند، توانايي پرداخت اجاره‌هاي خود را نداشتند و مجبورش شدند به جايي نقل مكان كنند كه هزينه‌ي كمتري براي‌شان داشته باشد.

بسياري از كشور‌ها شهروندان خود را قرنطينه كردند و جابه‌جايي يا نقل مكان را نيز را ممنوع اعلام كردند. به گزارش اكشن نيوز، به طور ميانگين جابه‌جايي‌ها در آمريكا ۵۰ درصد كمتر از ميانگين سال پيش است؛ اما در ايران بعد از اسفند و تعطيلات نوروز، شهروندان شروع به جابه‌جايي كردند. اگر شما هم فكر نقل مكان در سر داريد بهتر است بدانيد چگونه مي‌شود خطرات احتمالي اسباب‌كشي را در دوره اپيدمي محصولات مدي هاني كروناويروس كم‌تر كنيم. با رعايت اين موارد هم از خود و خانواده خود مراقبت مي‌كنيم و ديگر نياز نيست بعد از اسباب‌كشي درگير بيمارستان و دوره نقاهت اين بيماري سخت شويم.

راهنماي اسباب‌كشي در اين روز‌هاي اپيدمي كروناويروس
بسياري از مردمي كه اجاره نشين هستند و در اين دوران كروناويروس متضزر شدند، توانايي پرداخت اجاره‌هاي خود را نداشتند و مجبورش شدند به جايي نقل مكان كنند كه هزينه‌ي كمتري براي‌شان داشته باشد. در مقابل كساني هم بودند كه مسئله مالي نداشتند و فقط به دليل اينكه مدت زيادي را در خانه قبلي خود گذرانده بودند به خانه جديد اسباب كشي كردند. برخي ديگر نيز مجبور به جاب‌جايي دفتر و محل كار به علت دلايل مدي هاني 405 مالي و غير مالي خود شدند. اگر شما هم جزو دسته‌اي هستيد كه به هرحال مجبور به اسباب‌كشي در اين روز‌هاي سخت شديد بهتر است به موارد زير دقت فرماييد:

۱. خانه يا محل جديد را ضد عفوني و سالم تحويل بگيريد
بهتر است قبل از نقل مكان به خانه يا محل كار جديد، مكان ضدعفوني شده باشد و حداقل يك روز بعد از ضدعفوني به آنجا اسباب ببريد. شايد مكان مورد نظر شما، خالي بوده باشه (كسي در آنجا زندگي نمي‌كرده است) و فكر كنيد نيازي به ضدعفوني كردن نيست؛ ولي كساني كه قبل از شما براي بازديد به آنجا آمده بودند ممكن است به كفش‌ها و دست‌هايشان آلوده بودند. در‌ها و پنجره‌هاي خانه را باز كنيد تا هواي داخل از ميكرودراپلت‌ها پاك شود. اگر خودتان مدي هاني مجبور به ضدعفوني شديد با تفاوت‌هاي ضدعفوني و استريل كردن آشنا شويد.

۲. تيم باربري مطمئن و حرفه‌اي را استخدام كنيد
براي اسباب‌كشي خود از تيم آشنا با موارد بهداشتي و حرفه‌اي در باربري استفاده كنيد. در اين صورت نگران آسيب ديدن وسايل و تا حدي انتقال ويروس نباشيد. خودتان نيز با حفظ تمام نكات بهداشتي بر مراحل انجام كار حاضر باشيد. لازم است بدانيد كه ويروس كرونا بر روي سطوح تا چند ساعت باقي مي‌ماند و پس اگر تصميم به چيدن وسايل خانه، بلافاصله بعد از نقل و انتقال گرفتيد بهتر است وسايل را استريل كنيد.

۳. ايمني را رعايت كنيد
ايمني را در قدم اول براي سلامتي خود و ديگران انجام دهيد. در هنگام كار و جابه‌جايي، ماسك و دستكش بپوشيد. پماد عسل خارجي تنها از كارتون‌هاي جديد براي بسته بندي وسايل خود استفاده كنيد. همه درز و در كارتن‌ها را با چسب كاور كنيد تا جايي براي ورود مواد خارجي نداشته باشد. براي اينكه دقت لازم را براي انجام موارد ذكر شده را داشته باشيد بهتر است زمان كافي را در نظر بگيريد و دقيقه نودي كار انجام ندهيد.



منبع

تظرات ارسال شده