همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
چند ميان وعده سالم و خوشمزه براي دوران بارداري

دوران بارداري پيشنهاد مي‌كنيم.در دوران بارداري شما بايد بيش از هر زمان ديگري مواظب خوراك و تغذيه خود باشيد و البته انتخاب ميان وعده‌هاي سالم و مقوي نيز بسيارمهم است.

به گزارش ، در دوران بارداري شما بايد بيش از پانسمان كل اكتيو هر زمان ديگري مواظب خوراك و تغذيه خود باشيد و البته انتخاب ميان وعده‌هاي سالم و مقوي نيز بسيارمهم است، زيرا احتمال اين‌كه شما براي ميان وعده به فكر خوردن خوراكي‌هاي غيرسالم بيفتيد زياد است.

اگر با نظر پزشك روزه نمي‌گيريد يا روزه هستيد، اما براي بين افطار تا سحر دنبال يك ميان وعده سالم هستيد در ادامه چند ميان وعده سالم و خوشمزه را براي دوران بارداري به شما پيشنهاد مي‌كنيم.

ميوه و كره بادام پيكو اسميت اند نفيو زميني
يكي از بهترين ميان وعده‌ها براي خانم‌هاي باردار ميان‌وعده‌هاي تركيبي است؛ تركيب ميوه‌ها با كره بادام زميني فوق‌العاده است اين تركيب شامل پروتئين، فيبر و چربي‌هاي مفيد است. كافي است يك تا دو قاشق كره بادام زميني را روي يك عدد سيب قرمز يا سيب سبز يا گلابي و حتي موز برش داده شده بريزيد و از اين طعم جديد لذت ببريد.

ماست همراه مغز و ميوه
اگر دوست داريد به بدن خود و فرزندتان كلسيم كافي نمايندگي شركت لوهمن روشه براي استحكام دندان‌ها و استخوان‌ها برسانيد اين ميان‌وعده را مصرف كنيد. يك تا دو قاشق از مغز‌هايي مثل گردو، بادام و پسته را با ميوه‌هاي ريز شده مثل توت فرنگي، موز و تمشك و يك فنجان ماست (ترجيحا يوناني، به علت داشتن پروتئين بالاتر) مخلوط كنيد اين معجون استثنايي شامل كلسيم، پروتئين و فيبر بالايي است و روزتان را عوض خواهد كرد.

شكلات و ميوه
شما مي‌توانيد شير كم چرب، ميوه و يك عدد شكلات تخته‌اي متوسط را در مخلوط كن اعصاب بريزيد و يك ميان‌وعده خوشمزه و جديد را امتحان كنيد و البته با آن به استحكام استخوان‌هاي فرزندتان نيز كمك كنيد.

اسموتي
براي پايه اين ميان وعده از ماست و شير استفاده كنيد و بعد به ميل خودتان ميوه‌هاي يخ‌زده مثل موز و توت فرنگي را به آن اضافه كنيد. همچنين مي‌توانيد اسفناج تازه و كرفس را براي داشتن يك اسموتي با فيبر و ويتامين بالا به آن بيفزاييد و براي تكميل شدن معجون خود يك قاشق كره بادام زميني را كه داراي پروتئين بالايي است به مخلوط اضافه كنيد پانسمان نقره براي سوختگي و در آخر با يك قاشق پودر كاكائو طعم شكلاتي به اسموتي خود ببخشيد.

مغز‌ها و پاپ‌كورن
فيبر بالا در تغذيه دوران بارداري، به رفع يبوست در مادر كمك مي‌كند. با درست كردن پاپ كورن در خانه، البته بدون نمك و كره به بدن خود فيبر لازم را برسانيد شما مي‌توانيد در كنار خوردن پاپ كورن، مغز بادام زميني را هم اضافه و ميان وعده خود را كامل كنيد.



منبع

تظرات ارسال شده