همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
 گياهي براي رفع ناراحتي هاي كبدي

و برگ‌ها به رنگ خاكستري روشن و با بوي بسيار نافذ و داراي دم برگ‌هاي كوچكي نيز است و اجتماع گل‌هاي صورتي آن در نوك شاخه‌هاست و برگ‌هايي شبيه كرك دارد.

به ژل هيدروزورب گزارش : جوشانده آويشن براي درمان درد معده، سرطان، كلسترول، ورم روده، اختلال هاي مغزي و كليوي، مسموميت ، دندان درد، ناراحتي كبدي ، چاقي مفيد است.

در ايران ۸۰۰۰ گونه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ي وريدي گياهي وجود دارد كه ۲۳۰۰ نوع آن جز گياهان دارويي هستند و در استان چهار فصل كهگيلويه و بويراحمد اين تنوع گياهان دارويي وجود دارد.گياهان دارويي نقش مهمي در درمان بيماري‌ها دارند و اكثر اين گياهان در يكي از اندام‌هاي خود ماده‌‌اي دارند كه به بهبود و تسكين دردهاي ما كمك مي‌كنند.

گياه پماد آلفا براي سوختگي پاي نوزاد آويشن يا به زبان محلي اوريشوم يا حاشا شبيه درختچه‌اي هميشه سبزو كوتاه است و برگ‌ها به رنگ خاكستري روشن و با بوي بسيار نافذ و داراي دم برگ‌هاي كوچكي نيز است و اجتماع گل‌هاي صورتي آن در نوك شاخه‌هاست و برگ‌هايي شبيه كرك دارد.

اين نمايندگي محصولات هارتمن گياه حاوي اسانس تيمول و آنتي بيوتيك طبيعي بوده و دمنوش و جوشانده آن براي افرادي كه مبتلا به بيماريهائي نظير: درد معده، سرطان، كلسترول، ورم روده، اختلال‌هاي مغزي و كليوي، مسموميت ، دندان درد، ناراحتي كبدي ، چاقي، ورم كليه، ناتواني جسمي، آسم، درد سياتيك، پانسمان زخم بستر سنگ كليه، ترشخات رحم ، زكام سوءهاضمه، آرتروز، واريس وبرفك دهان مي باشند، مفيد است و مصرف خوراكي آويشن داراي اثر خلط آوري و ضد سرفه‌ي خوبي است آويشن گياه محبوب زنبورعسل است و عسل آويشن نيز تمام خواص خود گياه را دارد.

منبع: فارس



منبع

تظرات ارسال شده