همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
يبوست,اخبار پزشكي,خبرهاي پزشكي,مشاوره پزشكي
درمان

يبوست مزمن با خوراكي هاي سالم بهترين گزينه است.

به گزارش قيمت پانسمان سوربكت ركنا، چه كم‌ كاري روده‌هايتان حاصل كم‌تحركي شما باشد و چه به دليل مصرف دارويي خاص يا وراثت سراغ شما آماده باشد، تحمل كردنش براي شما هم مثل ديگر مبتلايان به اين مشكل آسان نخواهد بود.

 

يبوست مزمن، نه تنها دردناك و آزاردهنده است، بلكه مي‌تواند بر وضعيت رواني شما هم تاثير بگذارد ساكارز و به گفته محققان، خلق و خويتان را هم ناآرام كند. اگر مدت‌هاست با يبوست درگير هستيد، اين راه‌ها را امتحان كنيد. كم‌كاري دستگاه دفع بدنتان، اتفاقي نيست كه به‌سادگي بتوانيد از كنارش بگذريد.

 

تا مي‌توانيد كاهو بخوريد 

مصرف ميوه و سبزيجات سرشار از فيبر و آبدار، مي‌تواند به برطرف سربكت شدن يبوست شما كمك كند. اگر گلابي، انجير، كلم بروكسل و كاهو نتوانسته مشكل شما را حل كند، از مكمل‌هاي دارويي حاوي فيبر كمك بگيريد.

 

صبح را با قهوه داغ شروع كنيد 

برخي معتقدند كه با مصرف قهوه يا چاي داغ در ابتداي روز، مي‌توان توان روده‌ها براي دفع موادغذايي را بالا برد. البته چاي يا پانسمان عسل قهوه بسيار گرم را بايد با معده خالي مصرف كنيد.

 

دراز و نشست برويد 

انجام تمرين‌هاي ورزشي به‌ويژه حركاتي كه شكم و معده را درگير مي‌كنند، به دفع بهتر كمك مي‌كند. البته اگر منعي براي انجام درازونشست داريد، مي‌توانيد از پياده روي و دويدن هم كمك بگيريد.

 

شكمتان sorbact پانسمان را ماساژ دهيد 

روي شكمتان چند قطره روغن كرچك بريزيد و به شكل دوراني آن را ماساژ دهيد. ابتدا پنج بار دايره ماساژ را به سمت راست بچرخانيد و سپس پنج بار اين حركت را به سمت چپ انجام دهيد. اين ماساژ را چند بار در روز، به‌ويژه نيم ساعت قبل از خوردن غذا انجام دهيد.

 

 



منبع

تظرات ارسال شده