همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
توصيه‌هايي براي انرژي دادن به خانه در سال جديد

كمك فنگ شويي به خانه‌هاي خود بياوريم.

به گزارش به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، با شروع سال جديد شايد دوست داشته باشيد تغييراتي در خود و سبك زندگي خود ايجاد بيماري پوستي كنيد، اما تغييرات منزل چطور؟ وقت آن رسيده است كه فضاي داخل خانه را تازه و پر انرژي نگه داريد و اين كار را مي‌توانيد بدون هزينه زياد و با كمك فنگ شويي انجام دهيد.

با كمك فنگ شويي مي‌توان ثروت، سلامت و آرامش ذهن را به خانه‌ها آورد و خيلي‌ها به آن اعتقاد پيدا كرده اند.

فنگ شويي يك علم و هنر سنتي است كه بيشتر از ۲۰۰۰ سال گذشته بوجود آمده است و كمك مي‌كند در هر فضايي با كمك انرژي طبيعي انرژي و آرامش اترومن را احساس كنيم. فنگ شويي همان احساس آرامشي است كه به محض ورود به باغ يا نشستن كنار جوي آب احساس مي‌كنيد. در اين مطلب ياد مي‌گيريم كه انرژي و آرامش را با كمك فنگ شويي به خانه‌هاي خود بياوريم.

از ورودي شروع كنيد
قسمت ورودي خانه بايد جذاب باشد. صندلي‌هاي گهواره‌اي براي قسمت ورود عالي هستند. بايد اين قسمت از خانه را كاملا تميز نگه داريد و از گياهان با گل‌هاي سفيد مخصوصا در كنار درب ورودي استفاده كنيد.

باغچه پانسمان هارتمن حياط را كنترل كنيد
گياهان مورد علاقه تان را انتخاب كنيد، اما بايد مطمئن شويد كه اين گياهان با اندازه خانه شما تناسب داشته باشند. برخي از گياهان بعد از رشد بسيار بلند يا پهن مي‌شوند و برخي از درختان هم شاخه‌هاي تيغ دار و بلند دارند آن‌ها را هرس كنيد و اجازه ندهيد قسمت ورودي خانه را ببندند.

راهروي ورودي خانه را مرتب كنيد
براي منظم و تميز نگه داشتن قسمت راهروي ورودي خانه وقت قيمت پانسمان نوين بگذاريد. اگر ورودي خانه را با وسايل غيرضروري شلوغ كنيد هم خودتان و هم ميهمانان احساس نا آرامي خواهيد كرد.

در اتاق خواب آرامش ايجاد كنيد
سبك تك رنگ در تناژ خاكستري در هر فضايي آرامش برقرار مي‌كند. اتاق خواب نبايد كنتراست رنگ داشته باشد، زيرا به نظر به هم ريخته مي‌آيد. علاوه بر تضاد رنگ‌ها وسايل الكترونيكي مثل موبايل و لپ تاپ با خود به اتاق خواب نبريد.

رنگ‌ها را با درايت انتخاب پماد مدي هاني كنيد
براي هر اتاق بايد رنگ مناسب آن را انتخاب كنيد. به عنوان مثال براي آشپزخانه بايد رنگ‌هايي را انتخاب كنيد كه با رنگ ميوه‌ها تناسب داشته باشند. براي اتاق خواب رنگ‌هاي خنثي و با استفاده از رنگ‌هاي متضاد انرژي را به اتاق كار بياوريد.



منبع

تظرات ارسال شده