همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
همه چيز درباره سفر در بارداري

بد و هواپيما مجبور به فرود اضطراري مي شود واورژانس او را به بيمارستان طالقاني تبريز منتقل مي كند و در نهايت جنين سقط مي شود .

به گزارش : اين در حالي است كه بيشترخانم هاي باردار درطول دوره بارداري از سلامت خود و جنين نمايندگي سوربكت شان نگران هستند و سوال هاي زيادي براي آن ها پيش مي آيد، ه مي كنيم كه در صورت رعايت آن ها مشكلي براي شما و فرزندتان پيش نخواهد آمد.فراموش نكنيد قبل از سفر با پزشك تان مشورت كنيد و حتماً مدارك پزشكي‌‎ را با خود به همراه داشته باشيد.

زمان سفر

بهترين زمان سفر براي زنان باردار، نيمه بارداري يعني حدود هفته‌هاي ۱۶ تا ۲۴ است.در سه ماه اول بارداري سوربكت چيست تا هفته ۱۲ به اين دليل ‌‌كه زنان باردار دچار حالت تهوع هستند و همچنين احتمال سقط جنين نيز زياد است، رفتن به سفر توصيه نمي‌شود. در سه ماه سوم نيز به اين دليل ‌كه خانم باردار ممكن است به راحتي قادر به حركت نباشد و همچنين به دليل افزايش خطر سقط جنين يا آسيب ديدن او، سفر كردن خيلي امن نيست.

وسيله سفر

در سه ماه نخست بارداري بهتر است با خودرو به مسافرت نرويد ساكارز زيرا حركات ماشين سبب خسته شدن و كمر درد شما مي‌شود و احتمال سقط را افزايش مي‌دهد. در صورتي كه مجبوريد با خودرو سفر كنيد، بالشتكي پشت كمرتان بگذاريد و هر ۲۰۰ كيلومتر توقف كنيد و كمي راه برويد تا پاهايتان ورم نكند.

كمربند ايمني را هم به گونه‌اي ببنديد كه قسمت بلند آن بالاي شكم و نوار پاييني آن زير شكم‌تان قرار بگيرد.درباره قطار بايد گفت كه قطارهاي سريع‌السير كه حركت كمتري دارند بهترين انتخاب هستند شركت سوربكت اما سفر با هواپيما تا ماه هفتم و حتي هشتم با برخي آژانس‌هاي هوايي امكان‌پذير است.

غذا و نوشيدني‌ها در سفر

آب بسته‌بندي‌شده استفاده كنيد از مصرف يخ‌هاي فله‌اي خودداري كنيد به ميزان كافي آب بنوشيد از مصرف شير، لبنيات و آب‌ميوه غير پاستوريزه پرهيز كنيد تا آن جا كه ممكن است سعي كنيد غذاها را خودتان بپزيد و به رستوران‌هاي بين‌راهي اطمينان نكنيد.

سبزيجات و ميوه‌ها بايد تميز پانسمان جراحي سوربكت شسته شود

تفريح و فعاليت‌ها در سفر

در درياچه يا رودخانه شنا نكنيد از رفتن به حوضچه‌هاي آب گرم خودداري كنيد ورزش‌هاي آبي انجام ندهيد اسب‌سواري يا شترسواري نكنيد برخورد با حيوانات در سفر مراقب گاز گرفته شدن توسط حيوانات باشيدبه خاك محل زندگي گربه دست نزنيدمنابع: نيني بان، مادر شو، برترينها

منبع: خراسان



منبع

تظرات ارسال شده