همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
با اين ماسك جادويي چين چروك را ازبين ببريد+ دستورالعمل

و رفع چين و چروك پوست استفاده مي شود، اگر مي خواهيد بدون جراحي ، پوستي بدون چروك داشته باشيد.

به گزارش : با افزايش سن قابليت ارتجاعي پوست كاهش مي يابد و چربي زير پوستي كم مي شود ، در نتيجه به تدريج در پوست يك حالت جمع شدگي همراه با چين و چروك ايجاد مي شود كه ظاهر پوست را تغيير مي دهد. امروزه روش هاي بسياري براي بالا كشيدن پوست يا ليفتينگ صورت وجود دارد كه يكي از اين روش ها استفاده از مواد طبيعي است ، در ادامه بهترين روش هاي طبيعي براي كشيدن پوست صورت را به شما را معرفي مي كنيم.

كشيدن پوست صورت با استفاده از مواد خوراكي حاوي مواد پانسمان نقره براي سوختگي آنتي اكسيداني

همانطور كه مي دانيد , از تركيبات آنتي اكسيداني استفاده مي كنيم تا پوست را بكشيم پس براي بهره بردن از اين خاصيت بايد با مواد غذايي و خوراكي حاوي آنتي اكسيدان آشنا شويم .

تخم مرغ خام يك درمان نسخه براي زيبايي پوست و مو ,است چون ارزش غذايي عالي ،كاملي دارد . براي ليفتينگ طبيعي , به سفيده و زرده تخم مرغ نياز داريم.

سفيده :

سفيده تخم مرغ براي پوست ما بسيار مفيد است . و حاوي پروتيين و مواد معدني نظير آهن , كلسيم و منيزيم و نيز ويتامين هاي B ( B۲ , B۳ , B۵ , B۶ و ۱۲ ) معروف است . سفيده تخم مرغ پوست را سفت مي كند.

ماسك خانگي براي ليفتينگ پوست صورت

زرده تخم مرغ :

زرده تخم مرغ نيز حاوي پروتين است , اما حاوي مقدار بالايي چربي , ويتامين آ , دي ، ايي و مواد پانسمان كلاژن معدني نظير كلسيم , روي و منيزيم مشخص است. زرده تخم مرغ به طور عميق پوست را تغذيه و از چين و چروك جلوگيري مي كند .

روغن ارقان يا همان روغن آرگان :

روغن ارقان يك درمان قديمي زيبايي با آنتي اكسيدان قوي است كه پوست را از پيري به دليل راديكال هاي آزاد حفظ مي كند .روغن ارقان شامل درصد بالايي ويتامين ايي و اكثر تركيب آن اولئيك ، لينولئيك اسيد و اسيده اي چرب ضروري است .اين روغن پوست را تغذيه و بلافاصله آن را نرم و صاف مي كند . هم چنين مزيت بزرگي مثل جذب آسان بدون مسدود كردن منافذ پوست را دارد .

ليفتينگ پوست صورت با بهترين مواد طبيعي

گياهك گندم :

گياهك گندم غذاي ايده آل براي پوست است چه شما آن را بخوريد يا بطور روزانه ماسك كنيد . گياهك گندم حاوي ويتامين اي , آنتي اكسيدان , است گياهك نمايندگي اسميت اند نفيو گندم پوست را مرطوب سفت و عاري از چروك نگه مي دارد .پيشنهاد ما اين است براي بهره مندي از خواص اين ماده وجوان سازي پوست هر روز ۱ق از آن را با ماست و آب ميوه بخوريد .

ويتامين ث :

ويتامين ث يا اسكربيك اسيد براي سلامت بدن خوب و ضروري است و به حمايت از سيستم ايمني كمك مي كند . با اين حال , ما همچنين بايد از ويژگي هاي شگفت انگيز آن براي پوست خود ,به طور روزانه استفاده كنيم ؛ ويتامين ث ساخت كلاژن را فعال مي كند و به اپيدرم اجازه مي دهد تا پوست را احيا و سفت نگه دارد .هم چنين مانع وبه حذف لك هاي پوستي كمك مي كند و باعث بهبود سوزش ، جذب محصولاتي كه روي صورت مي ماليم مي شود استفاده از آن به نرم كردن پوست , صاف و تميز شدن بدون چين و چروك كمك مي كند .اگر مكمل ويتامين ث نداريد , مي توانيد به جاي آن از ۱۵ نمايندگي شركت لوهمن روشه قطره آب ليمو ترش تازه استفاده كنيد.

روغن عود :

روغن عود , علاوه بر اين كه به دليل عطر شديد خود شناخته مي شود , خواص آنتي اكسيداني و سفت كنندگي دارد و بازسازي پوست را بهبود مي دهد. هم چنين آن ها رنگ پوست را بهبود مي بخشند , لك ها و چين و چروك هاي كوچكي را كه در اطراف چشم ها و گونه ها نمايان مي شوند را كاهش مي دهند و منجر به شفافيت وسفت شدن پوست مي شود خواص آرامش بخش اين روغن نيز به بهبود ظاهر صورت كمك مي كند .

ماسك طبيعي براي كشيدگي پوست :

۱عدد تخم مرغ خام ،۱ق چ روغن آرگون (۵گرم ) ، ۵قطره روغن عود ، ۱ق چ گياهك گندم ،۱عدد كپسول ويتامين ث (۵۰۰تا ۱۰۰ ميلي گرم ) يا ۱۵ قطره آب ليمو

كاري كه بايد انجام دهيد :

ابتدا تخم مرغ را خوب بزنيد سپس روغن آرگان و عود را اضافه و با پانسمان suprasorb هم بزنيد بعد گياهك گندم و ويتامين ث را اضافه كرده اين ماسك را ۲۴ ساعت داخل فريزر نگه داريد .

به منظور تاثير گذاري بيشتر , اين ماسك را يك بار در هفته روي صورت خشك بماليد .

اگر ممكن است بگذاريد نيم ساعت در حالي كه استراحت مي كنيد , و چشمان شما بسته هستندبماند

سپس صورت خود را بشوييد تا پوست خود را به طور معمول مرطوب كنيد .

منبع: سلامت



منبع

تظرات ارسال شده