همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
موهايتان را با ماءالشعير بشوييد

احيا مي‌كند. همان‌طور كه شايد بدانيد همزمان با افزايش سن، موها نيز نازك‌تر مي‌شوند و همين اتفاق مي‌تواند حجم طبيعي موها را از بين ببرد. با اين‌حال، گفته‌مي‌شود كه ماءالشعير كلاسيك مي‌تواند تارهاي مو را ضخيم‌تر و پُرتر كند و حجم موها را به وضعيت طبيعي خودشان بازگرداند.

به گزارش : بسياري از معجزه هاي ماءالشعير روي موهاي سر خبر ندارند.

چه باور كنيد و چه نه، ماءالشعير كلاسيك مي‌تواند به سلامت عسل پزشكي موها كمك كند زيرا تار موهاي ضعيف را دوباره احيا مي‌كند.

اگر سايت‌ها و مجله‌هاي زيبايي را جستجو كنيد، به نكات آرايشي مرسوم و رايجي برمي‌خوريد كه به خانم‌ها مي‌گويند چطور از لوازم آرايشي استفاده كنند و سراغ چه نوع از محصولات نروند. اما در كنار اين نكات مهم، ترفندهاي ديگري هم براي افزايش زيبايي چهره خانم‌ها وجود دارند كه شايد در برخورد اول خيلي عجيب و غريب به نظر برسند، اما واقعا به نتايج مثبت و چشمگيري منجر شده‌اند. در ادامه اين مطلب، با چند مورد از همين ترفندها آشنا مي‌شويد كه قبلا امتحان شده‌اند و نتيجه داده‌اند.

شادابي پوست با سركه‌ سيب

همه ما مي‌دانيم كرم محافظ مدي هاني كه اضافه كردن سركه سيب به رژيم غذايي واقعا براي سلامت مفيد است، اما كمتر كسي مي‌داند كه مي‌توان از اين سركه خوراكي در ترفندهاي زيبايي براي خانم‌ها استفاده كرد. يكي از ويژگي‌هاي سركه سيب، اين است كه به‌عنوان نوعي تونر يا شاداب‌كننده طبيعي پوست عمل مي‌كند. امروزه بسياري از متخصصان، استفاده از سركه سيب را به‌عنوان بخشي از رژيم‌هاي ضدپيري پوست توصيه مي‌كنند.

با اين ‌حال، شايد بپرسيد كه چرا از تونرهاي بسته‌بندي‌شده و موجود در بازار استفاده نكنيم و سراغ سركه سيب برويم؟! تونرها به‌طور كلي كمك مي‌كنند تا سطح pH پوست به وضعيت متعادل و طبيعي بازگردد، قيمت كرم مدي هاني اما بسياري از تونرهاي موجود در بازار حاوي الكل هستند كه متاسفانه پوست را بيش از حد خشك مي‌كنند. خوشبختانه، سركه سيب كاملا طبيعي است و اين خصلت منفي را ندارد. البته قبل از اينكه سركه سيب را به‌عنوان تونر پوست استفاده كنيد، بايد آن را با آب رقيق كنيد. فراموش نكنيد كه نسبت آب به سركه در اين كار، هميشه بايد ۳ به ۱ باشد.

تقويت مو با ماءالشعير

زماني‌ كه درباره ترفندهاي زيبايي براي خانم‌ها صحبت مي‌شود، كمتر كسي مي‌تواند استفاده از نوشيدني‌اي مانند ماءالشعير كلاسيك را در اين زمينه حدس بزند. با اين ‌حال، چه باور كنيد و چه نه، ماءالشعير كلاسيك مي‌تواند به سلامت ژل medihoney موها كمك كند زيرا تار موهاي ضعيف را دوباره احيا مي‌كند. همان‌طور كه شايد بدانيد همزمان با افزايش سن، موها نيز نازك‌تر مي‌شوند و همين اتفاق مي‌تواند حجم طبيعي موها را از بين ببرد. با اين‌حال، گفته‌مي‌شود كه ماءالشعير كلاسيك مي‌تواند تارهاي مو را ضخيم‌تر و پُرتر كند و حجم موها را به وضعيت طبيعي خودشان بازگرداند.

رازك و جوي طبيعي كه در تهيه ماءالشعير كلاسيك به كار مي‌روند، حامل مواد مغذي ارزشمندي براي موها هستند. براي انجام دادن اين ترفند، بايد يك بطري اسپري را برداريد و ۳ تا ۴ قاشق غذاخوري از ماءالشعير كلاسيك را با نصف فنجان آب در آن مخلوط كنيد. بعد، زماني محصولات مدي هاني كه موها را در حمام با شامپو شستيد، مقداري از اين تركيب را روي موهايتان بريزيد. در ادامه، آن را به ‌خوبي ماساژ بدهيد تا كمي به ريشه موها راه پيدا كند. اجازه بدهيد اين تركيب قبل از آب‌كشي، بين ۲ تا ۳ دقيقه روي موها باقي بماند. در نهايت آن را آب‌كشي كنيد تا از روي موها پاك شود.

منبع: ميزان



منبع

تظرات ارسال شده