همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
استرس را در زندگي چگونه كاهش دهيم

گرفت.

به گزارش : شنيده‎ايد كه مي‎گويند اگر كاري براي انجام دادن داريد آن را به افرادي بسپاريد كه سرشان خيلي شلوغ است؟ اين گفته بسيار درست است. اين افراد اسميت اند نفيو با تمام مشغله‎اي كه دارند به همه امور مي‎رسند بدون اين كه كوچك‎ترين استرسي پيدا كنند. از طرفي استرس يكي از دلايل بسياري از بيماري‎هاست و به همين دليل بايد از آن دوري كرد. اما چطور مي‏شود؟ افرادي كه زندگي شلوغي دارند چطور استرس را كنترل و مديريت مي‎كنند؟

آن‌ها پيچش بيضه كمك دارند

شايد مادري را ديده باشيد كه با داشتن ۴ فرزند به همه امور خانه و بيرون از خانه هم مي‎رسد. اما تعجب نكنيد، خانواده خودش و همسرش مطمئنا در همه زمينه‌ها كمكش مي‎كنند.

برنامه‎ريزي

اين افراد براي زمان خوابيدن، سيكاكر اين كه چه مقدار غذا بخورند و يا چه زماني به كارها برسند و در خانه باشند يا بيرون برودند برنامه‎ريزي مي‎كنند و از اين طريق به همه كارهايشان مي‏رسند.

ورزش و هنر

اين افراد سعي مي‏كنند حداقل در يك رشته ورزشي يا يك زمينه هنري فعاليت كنند و اين به روحيه آن‌ها و دور كردن استرس كمك زيادي مي‎كند.

لذت

نكته اسپري اوپسايت مشترك زندگي اين افراد اين است كه با تفريح و سرگرمي براي خودشان شرايطي فراهم مي‎كنند كه از زندگي لذت ببرند. با اين كار استرس جايي در زندگي‎شان ندارد.

سلامتي

افرادي پانسمان لوهمن روشه كه استرس ندارند يك اقدام مشترك در زندگي انجام مي‎دهند و آن هم رسيدگي به سلامت خودشان است. با مراجعه به پزشك و تغذيه سالم مانع از مريض شدنشان مي‏شوند.

منبع: درنگ



منبع

تظرات ارسال شده