همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
5 حركت ورزشي براي آب كردن پهلو

افراد لاغر نيز چربي‌هاي اضافه در پهلوي خود دارند. خيلي نمي‌توانيد روي رژيم غذايي براي از بين بردن چربي پهلو تمركز كنيد بلكه نياز است تا با ورزش كردن نسبت به آب كردن پهلو اقدام شود. اين ۵ حركت ورزشي براي آب كردن پهلو بسيار ساده هستند و به راحتي مي‌توانيد در خانه آن‌ها را انجام دهيد و پهلوهاي خود را آب كرده و اندامي زيبا براي خودتان بسازيد.

به گزارش ، چربي‌هاي پهلو بسيار ناخوشايند هستند. اين چربي‌ها مخصوص افراد چاق نيستند بلكه گاهي افراد لاغر نيز قيمت پانسمان هارتمن چربي‌هاي اضافه در پهلوي خود دارند. خيلي نمي‌توانيد روي رژيم غذايي براي از بين بردن چربي پهلو تمركز كنيد بلكه نياز است تا با ورزش كردن نسبت به آب كردن پهلو اقدام شود. اين ۵ حركت ورزشي براي آب كردن پهلو بسيار ساده هستند و به راحتي مي‌توانيد در خانه آن‌ها را انجام دهيد و پهلوهاي خود را آب كرده و اندامي زيبا براي خودتان بسازيد.

حركت دكتر زخمدريايي يكي از انواع حركات پلانك پهلو است كه به راحتي به آب كردن پهلو كمك مي‌كند.

چگونه حركت ورزشي دكتر زخمدريايي را انجام دهيم؟
ابتدا به حالت پلانك پهلو بمانيد و تعادل را حفظ كنيد.
پس از اينكه توانستيد در جاي خود تعادل كافي داشته باشيد، پاي بالايي و دست را بالا ببريد و به هم برسانيد. هرچه دست و پا به هم نزديك‌تر پماد هارتمن شوند پهلو فشار بيشتري تحمل خواهد كرد.
اين حركت را ۱۵ بار براي هر سمت تكرار كنيد.

حركات پلانك پهلو از موثرترين حركات براي آب كردن چربي است. اين حركت، يكي از بهترين حركات اين گروه است كه روي عضلات مورب شكم، پهلو و بازوها تمركز دارد.

چگونه حركت ورزشي پلنك پهلوي دايره‌اي انجام دهيم؟
ابتدا به حالت پلانك پهلو بمانيد. زانوها را نزديك به زمين قرار دهيد. پاي رويي را بالا ببريد و سعي كنيد صاف و بدون حركت آن را نگه داريد.
پس از اينكه تعادل خود را حفظ كرديد سعي كنيد با پايي كه بالا برده‌ايد دايره‌هاي بزرگ بكشيد.
اين كار را ۲۰ بار به سمت عقربه‌هاي ساعت و ۲۰ بار برخلاف عقربه‌هاي ساعت براي هر سمت تكرار كنيد.

حركت كرانچ مورب روي عضلات مورب شكم تاثيرگذار است و عفونت بدن علاوه بر اينكه به آب كردن پهلو كمك مي‌كند براي از چربي سوزي شكم نيز مفيد است.

چگونه حركت ورزشي كرانچ مورب را انجام دهيم؟
روي زمين به پشت دراز بكشيد و پاها را در شكم جمع كنيد.
دستها را پشت سر قلاب كرده يا پشت گوش بگذاريد. هر حالتي كه براي دراز و نشست راحت‌تر هستيد.
كمي سر را بالا بياوريد و حركت را شروع كنيد. زانوي پاي راست را به آرنج دست چپ برسانيد و زانوي پاي چپ را به آرنج دست راست بزنيد.
اين حركت را ۱۰ بار براي هر سمت تكرار كنيد.

چرخش آرنج و دست به سمت بالا يكي از موثرترين حركات ورزشي براي فرم دادن به پهلو است. اين حركت يكي از حركات ورزش پيلاتس است كه بايد با تمركز و دقت بالايي انجام شود.

چگونه حركت چرخش آرنج به سمت بالا را انجام دهيم؟
روي زمين هارتمن به پشت دراز بكشيد و سعي كنيد پاها را صاف و بدون تكان خوردن بالا ببريد. در همين حالت دستها را نيز بالا ببريد.
حالا سعي كنيد تا دستها را بدون تكان خوردن پا به آن نزديك كنيد. اين حركت مثل دراز و نشست خواهد بود با اين تفاوت كه پاها را نبايد زمين بگذاريد. هر بار دستان و بدن را بالا بكشيد و دوباره به حالت قبل بازگرديد.
اين حركت را ۲۰ بار تكرار كنيد.

حركت ورزشي مثلث پهلو ساده‌ترين حركت براي آب كردن پهلو است. اما وقتي دمبل به آن اضافه مي‌كنيد تاثيرگذارتر خواهد بود.

چگونه حركت ورزشي مثلت پهلو با دمبل را انجام دهيم؟
در جاي خود بايستيد. پاها را به اندازه عرض شانه باز كنيد.
پاي راست را كمي جلوتر از پاي چپ بياوريد.
دمبل را در دست مخالف بگيريد. در حاليكه به سمت پاي راست خم مي‌شويد چسب هارتمن دمبل را بالاي سر ببريد.
اين كار را ۱۵ بار براي هر سمت انجام دهيد.

منبع: بانوي شهر



منبع

تظرات ارسال شده