همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
لاغري سريع با 6 نوشيدني خانگي

دتاكس واتر چيست ؟

دتاكس واتر يك نوشيدني فوق العاده و تركيبي از چندين برش ميوه يا سبزيجات به همراه آب است؛ كه در فارسي به عنوان آب سم‌زدا شناخته مي‌شود. دتاكس علاوه بر اينكه مي‌تواند يك نوشيدني گوارا باشد و آب بدن را تامين كند، خواص جادويي دارد. اگر چه هنوز دتاكس واتر به عنوان يك نوشيدني با خواص سم‌زدايي كاملا تاييد نشده است ولي قطعا با نوشيدن دتاكس بدن شما مقادير فراواني مواد مغذي و پروتئين دريافت مي‌كند.

دتاكس بيشترين محبوبيت و كاربرد خود را به عنوان نوشيدني رژيمي و چربي‌سوز پيدا كرده است. علاوه بر چربي‌سوزي دتاكس كمك شاياني براي دفع سموم از بدن شما مي‌كند. نكته جالب توجه درباره دتاكس اين است كه علاوه بر مواردي كه ذكر شد، مطالعات نشان داده است كه نوشيدن آن باعث افزايش متابوليسم بدن و همچنين احساس سيري مي‌شود.

دتاكس درمان سوختگي با آب جوش واتر يا آب طعم دار شده كه اين روزها در لاغري و تناسب اندامطرفداران بسياري دارد، بدن شما را سم زدايي مي كند و به كاهش وزن و افزايش سطح انرژي بدن كمك مي كند. در صورتي كه دتاكس واتر را به صورت روزانه و منظم مصرف كنيد به كاهش وزن سريع شما كمك مي كند.

دستورالعمل تهيه 6 دتاكس واتر براي لاغري

علاوه بر اين ها، دتاكس واتر فوايد ديگري هم دارد كه از جمله آن مي توان به شادابي و افزايش سلامت پوست اشاره كرد. احتمالا نوشيدن 6-8 ليوان دتاكس واتر در روز به شما اين امكان را مي دهد كه بدن خود را هيدراته نگه داريد و به افزايش سلامت سيستم ايمني شما نيز كمك مي كند. در اين مطلب نگاه اجمالي به دستور تهيه 6 دتاكس واتر مي اندازيم، فقط توجه كنيد همه مواد را كامل بشوئيد و به مدت يك شب در آب مخلوط كنيد.

لاغري با دتاكس واتر گريپ فروت و توت فرنگي

1 خيار كامل را حلقه حلقه كنيد، 2 عدد گريپ فروت و 2 فنجان توت فرنگي تازه و چند عدد برگ نعناع تازه براي دادن طعم خنكي، به دتاكس واتر اضافه كنيد.

توت فرنگي يكي از كم كربوهيدرات ترين مواد غذايي و مناسب براي افرادي است كه قصد كاهش وزن قطره فروزومال دارند. همچنين حاوي پلي فنول ها است كه در بازسازي سلول ها و شادابي پوست موثر است.

گريپ فروت نه تنها مقدار زيادي ويتامين C دارد، بلكه داراي ويتامين A نيز مي باشد. ويتامين A واكنش هاي نامطلوب شيميايي و مواد سمي و ساير مواد مضر را خنثي مي كند. تركيب گريپ فروت با توت فرنگي موجب افزايش فوايد آن مي شود.

لاغري با دتاكس واتر ليمو و آناناس

آب دو عدد ليمو ترش را كامل گرفته و به همراه دو قاچ ليمو به حلقه هاي آناناس اضافه كنيد، براي بهتر شدن طعم دتاكس واتر خود، از چند برگ جعفري هم استفاده كنيد.

آناناس سرشار از پتاسيم و بسيار مناسب افرادي است كه از فشار خون بالا رنج مي برند. همچنين افرادي كه مشكلات گوارشي دارند و بدنشان احتمالا آنزيم هاي گوارشي مورد نياز را تامين نمي كند، آناناس بسيار به آنها كمك مي كند.

لاغري با دتاكس واتر دراگون فروت (نوعي ميوه استوايي)

آب يك ليموي تازه را گرفته و مقداري دراگون فروت به آن اضافه كنيد. براي طعم بهتر اين دتاكس واتر از خيار استفاده كنيد.

۹۵ درصد پزشكي كودكان خيار از آب تشكيل شده است كه يكي از بهترين مواد براي جلوگيري از دهيدراته شدن است. خيار همچنين موجب شادابي پوست و مو هم مي شود.

لاغري با دتاكس واتر زنجبيل

5 الي 6 عدد خيار را حلقه حلقه كنيد، 2 بند انگشت زنجبيل تازه به آن اضافه كنيد و همچنين دو قاچ ليمو ترش و 10-12 تا برگ نعناع تازه و 1 قاچ پرتقال را نيز به آن اضافه كنيد.

يكي از معروف ترين دتاكس واترهاي چربي سوز همين تركيب است كه هركس بنا به سليقه خود مي تواند مواد بيشتري به آن اضافه كند. اين دتاكس واتر به هيدراته ماندن بدن كمك مي كند، موجب افزايش متابوليسم بدن شده و در نتيجه به روند كاهش وزن و چربي سوزي كمك مي كند.

لاغري با دتاكس واتر مركبات و هندوانه

1 فنجان هندوانه تاره خرد شده، نصف آب ليمو، نصف پرتقال قاچ شده و 5-6 خيار حلقه شده را از شب قبل با هم مخلوط كنيد و به همين راحتي دتاكس واتر پر خاصيت شما آماده است.

يكي از بهترين مواد مغذي موجود در هندوانه، ليكوپن است كه يك آنتي اكسيدان قوي است كه موجب جلوگيري از آسيب راديكال هاي آزاد شده و همچنين موجب سلامت و شفافيت پوست شما مي شود. اسيدهاي آمينه پنهان چسب بخيه شده در هندوانه آبدار هستند كه به جريان خون كمك مي كنند. همچنين موجب جلوگيري از كم آبي بدن مي شود.

اين دتاكس واتر بسيار مناسب زمان تمرين و ورزش شماست. چرا كه هندوانه حاوي آمينو اسيدي است كه موجب دفع اسيد لاكتيك موجود در ماهيچه ها شده و احساس خستگي و درد عضلاني را بر طرف مي نمايد. همچنين ليمو ترش خاصيت سركوب كنندگي اشتها را دارد و از پرخوري بعد از تمرين جلوگيري مي كند.

لاغري با دتاكس واتر نعناع و خيار

2 الي 3 عدد خيار را به برش هاي 15-20 سانتي خرد كنيد، 5-7 برگ كامل نعناع را به آن اضافه كنيد و يك تكه نمك هيماليا به اين تركيب اضافه كنيد و به اين صورت دتاكس واتر شما آماده است. اين دتاكس واتر به خصوص در روزهاي داغ تابستاني براي خنك شدن بسيار مناسب است.

نمك صورتي هيماليا حاوي چندين الكتروليت است كه هيدراتاسيون را در بدن تنظيم مي كنند. هيدراتاسيون مناسب براي عملكرد صحيح تمام سلول هاي بدن ضروري است. حتي افزودن نمك هيماليا به آب وان حمام، خاصيت جوان سازي و سم زدايي را ايجاد مي كند.

مصرف كنندگان اين دتاكس واترها وزني را كه در چند سال به دست آورده بودند در عرض چند ماه كم كردند. درست كردن اين تركيات بسيار آسان است، پس همين امروز شروع به آماده كردن و مصرف قيمت پماد زخم بستر آن بكنيد تا در عرض چند روز نتيجه مثبت آن را مشاهده كنيد. شما انرژي بيشتري خواهيد داشت و درخشش را در پوست خود مشاهده خواهيد كرد.

منبع : زندگي ايده آل



منبع

تظرات ارسال شده