همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
انجام اين كارها در دوران قاعدگي ممنوع

خيلي كارها هم براشون ممنوع ميشه كه در ادامه با اونها بيشتر آشنا ميشين.

به گزارش ، زنان روزهايي رو كه در دوران عادت ماهانه سپري مي كنند از نظر روحي و جسمي دچار يكسري دگرگوني هايي ميشن. اما براي اينكه سختي اين روزها زياد اسميت اند نفيو حس نشه بهتره كه زنان كارهايي رو كه در روزهاي عادي انجام ميدادن ديگه انجام ندن.

استفاده از تلفن همراه ممنوع
زنان در دوران پريودي از نظر عاطفي دچار مشكل ميشن و نياز به توجه و محبت بيشتري دارند بنابراين خيلي از زنان سعي ميكنند كه با گشتن در فضاي مجازي كمبودهاي اين دوران رو جبران كنند در حالي كه برعكس استفاده از موبايل و گشتن در فضاي مجازي در اين دوران بيشتر باعث عصبي شدن و احساس افسردگي مي شود. بنابراين بهتر است زنان در اين دوران از همسر يا پيچش بيضه دوستشان بخوان كه در كنارشون باشه و تنها نباشند.

ورزش كردن ممنوع
ورزش كردن درسته كه در روزهاي عادي باعث شادابي و سرحال شدن شما ميشه و بسيار هم مفيد هست اما در دوران پريودي ورزش كردن انرژي شمارو ميگيره و بي حال تر ميشن و باعث ميشه حجم خونريزيتون بيشتر بشه و درد بيشتري رو احساس كنين.

خوردن شكلات زياد ممنوع
خوردن شكلات ضرري ندارد بلكه فوايد خاص خودش را دارد و براي استرس و افسردگي و كم خوني بسيار مفيد است اما مصرف زياد شكلات در دوران پريودي گاز عسل باعث عصبانيت بيشتر فرد مي شود.

بحث كردن ممنوع
زماني كه پريود هستين حواستون باشه كه حتي سر مسائل عادي و پيش پا افتاده هم با كسي بحث نكنين چون بدن شما از نظر هورموني بهم ريخته و شما خيلي زود عصبي مي شين و از كوره در ميرين. بنابراين اجازه بدين هر كسي نظراتشو بيان كنه و به هيچ وجه وارد بحث نشين چون ممكنه در اين دوران حرفايي كه نبايد زده بشه رو بزنيد.

دوش گرفتن مدام ممنوع
خيلي خانم ها در اين دوران افسرده و عصبي و بيحال پانسمان لوهمن روشه هستند و نسبت به بدنشون حس خوب و مثبتي ندارن و خيلي ها سعي ميكنن براي داشتن حس مثبت نسبت به بدنشون مدام دوش بگيرند در حالي كه اين كار اشتباهه و به سلامت شما آسيب ميزنه و دوش گرفتن زياد شمارو خسته و بيحال ميكنه و خيلي ها هم دچار دل درد شديد ميشن. بنابراين در اين دوران بيشتر استراحت كنين و از دوش گرفتن مداوم بپرهيزيد.

خوردن فست فود ممنوع
خوردن فست فود در دوران پريودي باعث عصبي شدن شما ميشه. اين غذاها طبع سردي دارن و شما رو افسرده و عصبي سيكاكر ميكنن و باعث ميشن مدام احساس گرسنگي كنين. بنابراين در اين دوران بيشتر غذاهاي خونگي و طبيعي و سالم با طبع گرم ميل كنين.

مبع: زيبامون



منبع

تظرات ارسال شده