همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
 مكمل‌هايي كه متخصصان قلب مصرف مي‌كنند/ با اين ويتامين‌ها سكته نمي‌كنيد

قلب با مصرف برخي مكمل‌هاي تغذيه‌اي طول عمر بيشتري دارند و سلامت خود را تضمين مي‌كنند.

به گزارش گاهي شما علاوه بر مصرف رژيم غذايي سالم و مغذي به ويتامين‌هايي و موادمعدني نياز داريد كه اين مواد مورد نياز بدنتان را با مصرف مكمل‌ها تامين كنيد و متخصصان قلب برخي مكمل‌هاي هاي تغذيه‌اي را روزانه براي طول عمر بيشتر و سلامت بدنشان مصرف مي كنند.

با عفونت بدن مصرف اين مكمل حمله قلبي سراغتان نمي‌آيد

امگا ٣ كه به طور طبيعي در ماهي‌هاي چرب مانند ماهي خال مخالي، تن ماهي، ماهي قزل آلا و ساردين وجود دارد و اين چربي سالم مي تواند به كاهش التهاب كمك كند و در كاهش بروز بيماري هاي قلبي موثر هستند، انجمن قلب آمريكا مصرف ماهي دو بار در هفته و مصرف مكمل هاي روزانه امگا ٣ را توصيه مي‌كنند، ماهي خطر ابتلا به بيماري‌هاي قلبي و مرگ ناشي از نارسايي قلبي يا حمله را كاهش مي‌دهد.

مصرف ويتامين D را فراموش نكنيد

ويتامين D از طريق آفتاب و از راه پوست قيمت پانسمان هارتمن جذب مي‌شود اما استفاده از ضد آفتاب و پوشش لباس مانع از جذب ويتامين D مي‌شوند و متخصصان توصيه مي‌كنند كه روزانه تا ۲ هزار واحد ويتامين D مصرف شود، اين مكمل براي سلامت قلب و بدن مفيد بوده و متخصصان قلب آن را در رژيم روزانه خود قرار مي‌دهند.

مكمل سير بخوريد تا فشارخون و قندخون شما بالا نرود

سير به كاهش سطح كلسترول، فشار خون و قند خون كمك مي‌كند و يك داروي باستاني محسوب مي‌شود، متخصصان قلب روزانه ۲ قرص سير مصرف مي‌كنند چرا كه نه تنها در كاهش فشارخون ‌ قندخون موثر است بلكه در پيشگيري از تجمع چربي و گرفتگي عروق كرونر موثر اكتيكوت است.

بيوتين؛ مكملي براي سلامت مو و ناخن‌ها

بيوتين يكي از مكمل‌هايي است كه اغلب افراد آن را براي رشد و سلامت مو و ناخن مصرف مي‌كنند و يكي از ١٠ مكمل موثر در رشد ناخن‌هاست و بر اساس نظر متخصصان امريكا در نيويورك مكمل بيوتين در سلامت قلب نيز موثر است.

مكملي براي سلامت استخوان‌ها و مفاصل

گلوكوزامين از مكمل‌هايي است كه در سلامت استخوان و مفاصل بسيار موثر هستند و متخصصان قلب براي سلامت استخوان و مفاصل خود خريد پانسمان مصرف مكمل‌هاي حاوي گلوكوزامين را در رژيم روزانه مي‌گنجانند.

اين ويتامين را بخوريد تا سكته نكنيد

ويتامين C يك آنتي اكسيدان مشهور است كه در سلامت بدن نقش موثري دارد و بر اساس نظر متخصصان و جراحان قلب در كاهش خطر حمله‌هاي قلبي، سكته و مرگ و مير ناشي از اين بيماري‌ها بسيار موثر هستند و افزون بر اين مصرف ويتامين C در سلامت پوست و درمان كم خوني تاثيرگذار است و به همين دليل متخصصان قلب مكمل ويتامين C را روزانه مصرف مي‌كنند.

مولتي‌ويتامين ‌ها سلامت بدنتان را تضمين مي‌كند

مولتي هارتمن ويتامين‌ها ضروري ترين مكمل روزانه هستند كه انواع ويتامين‌ها چون k، B، C، D، E همچنين پتاسيم، روي و يد را به بدن مي‌رسانند.

منبع: باشگاه خبرنگاران



منبع

تظرات ارسال شده