همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
ويروس كرونا در جهان,اخبار پزشكي,خبرهاي پزشكي,بهداشت
پس

از گذشت بيش از يك ماه، ويروس كرونا دوباره سروكله‌اش در شهر ووهان پيدا شد و نخستين مورد ابتلا در اين شهر كه از سوم آوريل به بعد عاري از اين ويروس شده بود، شناسايي شد.

مقامات چين از شناسايي اولين مورد ابتلا هارتمن به بيماري كوويد ۱۹ بعد از حدود يك ماه در شهر ووهان خبر دادند.

به گزارش ايسنا، امروز (يك‌شنبه) در شهر ووهان كه كانون اوليه شيوع كروناويروس به حساب مي‌آيد اولين مورد ابتلا به بيماري كوويد ۱۹ پس از گذشت بيش از يك ماه شناسايي شد.

گفته شده كه وضعيت جسمي اين بيمار وخيم است و تست كروناويروس همسر او نيز مثبت بوده و از ناقلان خاموش اين بيماري بوده است. اين بيمار در منطقه‌اي سكونت داشته كه در مجموع ابتلاي ۲۰ نفر به كوويد ۱۹ مورد تاييد قرار گرفته است.  

به پانسمان اكتي كوت گزارش شبكه خبري سي‌ان‌ان، مقامات چين از روز هشتم آوريل و پس از ۷۶ روز قرنطينه اقدام به بازگشايي مرزهاي شهر ووهان كردند. تا روز شنبه در مجموع ۵۰ هزار و ۳۳۴ نفر در اين شهر به كروناويروس آلوده شده‌اند.

ويروس كرونا در جهان,اخبار پزشكي,خبرهاي پزشكي,بهداشت

مرگ ۱۶۵ نفر نحوه پانسمان هارتمن از مبتلايان به كرونا در ايتاليا طي ۲۴ ساعت گذشته

آژانس دفاع غيرنظامي ايتاليا روز يك‌شنبه اعلام كرد كه طي ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۵ نفر از افراد مبتلا به كرونا در اين كشور جان باخته‌اند.

با احتساب آمارهاي جديد، شمار قربانيان ويروس كرونا در ايتاليا اكنون به بيش از ۳۰,۵۶۰ نفر رسيده است.

آژانس دفاع غيرنظامي ايتاليا شمار مبتلايان به كرونا در اين كشور را نيز حدود ۲۱۹ هزار و ۷۰ نفر اعلام كرده است. طي ۲۴ ساعت گذشته كمتر از خريد پانسمان ۱۰۰۰ فرد مبتلا به ويروس كرونا در ايتاليا شناسايي شده‌اند.

۲۶۸ نفر به شمار قربانيان كرونا در انگليس افزوده شد

منابع رسمي در وزارت بهداشت بريتانيا روز يكشنبه اعلام كرد طي ۲۴ ساعت گذشته تعداد مرگ‌ومير در اين كشور بر اثر ابتلا به ويروس كرونا با ۲۶۸ مورد افزايش به عدد ۳۱ هزار و ۸۵۵ رسيده است.

وزارت بهداشت، درمان و مراقبت اجتماعي انگليس در توئيتي اعلام كرده كه تاكنون ۲۱۹,۱۸۳ مورد مثبت ابتلاي به ويروس كرونا ثبت شده عفونت بدن است.

انگليس با پيشي گرفتن از ايتاليا در روز سه شنبه هفته گذشته، در حال حاضر بيشترين تعداد كشته‌ها را در اروپا بر اثر ويروس كوييد ۱۹ دارد.

ويروس كرونا در جهان,اخبار پزشكي,خبرهاي پزشكي,بهداشت



منبع

تظرات ارسال شده