همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

تفاله قهوه را دور نريزيد!

تفاله قهوه بهترين شوينده مو و ماسك صورت است همچنين از تفاله قهوه براي

دور كردن حشرات و گربه ها و ترميم وسايل چوبي مي توان استفاده كرد.

تفاله قهوه را دور نريزيد، تفاله قهوه از جمله موادي است كه نبايد آن را دور ريخت. در اين مقاله با خواص شگفت انگيز تفاله قهوه و كاربرد هاي آن آشنا خواهيد شد.

كمپوست كردن

تفاله هاي قهوه غني از پتاسيم، منيزيم، فسفر و مس هستند. فقط تفاله هاي پانسمان لوهمن روشه تازه را كنار باغ بريزيد. اگر باغبان شجاعي هستيد، از تفاله هاي كافي شاپ رايگان استفاده كنيد اگر تنها اينچ از تفاله قهوه را به باغ اضافه كنيد، تغييري در پ هاش خاك تان نخواهيد ديد. ، تفاله هاي قهوه 2 ٪ نيتروژن شبيه به بريده هاي مربوط به علف را تشكيل مي دهند.

خلاصي از بوي دستها

بوي پخت وپز را از كف دست هايتان با مشتي از تفاله هاي قهوه كه به دستتان مي ماليد و سپس با آب گرم مي شوييد از بين ببريد.

دفع مورچه هاي خانگي

مورچه ها شديدا به كافئين حساس هستند. اين ماده سالم مورچه هاي كارگر را گيج مي كند زيرا اثر عطر شان را از دست مي دهند. مكان هايي كه مورچه ها پانسمان نقره براي سوختگي هستند تفاله قهوه بريزيد آن ها آن را به خانه مي برند و مي خورند. اين روش چند هفته طول مي كشد تا ببينيد، اما بعد از مدتي متوجه كاهش جمعيت مورچه ها خواهيد شد.

درست كردن صابون

درست كردن صابون با اين ماده ارزان ، ساده است اين ماده بوي خوبي به پوست مي دهد.

از بين بردن بوي يخچال

يخچال ها سرشار از بو هستند، بنابراين يك كاسه قهوه تازه و استفاده نشده را در يخچال قرار دهيد و بگذاريد يك يا دو روز بماند. قهوه بو را جذب مي كند وبوي تازه مي گيرد .

دور نگه داشتن گربه ها

با تركيب پوست پرتقال و تفاله قهوه كه اطراف باغچه مي ريزيد از اعصاب گربه در امان باشيد. اگر از هجوم حلزون ها به باغ خود مي ترسيد، خاك را با استفاده از تفاله هاي قهوه پوشش دهيد تا " مانعي " ايجاد كنيد. يك فنجان قهوه حاوي 0.05 ٪ كافئين است، اين به اين معني است كه تفاله قهوه و قهوه تازه حلزون را نمي كشد ، اما مي تواند به عنوان يك مانع ملايم عمل كند.

تغذيه كرم هاي در باغچه

كرم ها براي باغ مفيد هستند و عاشق تفاله هاي قهوه هستند. بنابراين آن ها را سخاوتمندانه تغذيه كنيد.

حاصلخيزي گياهان

باقيمانده قهوه را در ليوان رقيق كنيد و آن را در گياه گلداني تان بريزيد. از تفاله هاي قهوه به عنوان كود گياهي براي گياهان عاشق اسيد مثل گل سرخ، گل هاي ازاليا، گل صد توماني ، پانسمان كلاژن گل هاي و گل هاي كامليا استفاده كنيد.

بهترين شوينده مو

شايد باور نكنيد ولي يكي از بهترين شوينده‌هاي مو قهوه است . هفته‌اي يكبار موهاي خود را با قهوه بشوييد تا درخشش خاصي پيدا كند فقط به ياد داشته باشيد كه موهاي خود را به خوبي بشوييد تا قهوه در موهاي شما باقي نماند .

بهتريم ماسك صورت

قهوه مي‌تواند بهتر از هر ماده‌ي ضد عفوني كننده ديگر صورت شما را از چربي و كثيفي پاك كند و ظاهري زيباتر به شما هديه دهد . استفاده از قهوه به عنوان ماسك با مالش يا گذاشتن آن به پوست باعث از بين رفتن سلوليت شده و ظاهري زيبا به انسان مي‌دهد . همچنين نمايندگي شركت لوهمن روشه مي‌تواند لكه‌هاي سياه زير چشمان شما را ازبين ببرد .

ترميم وسايل چوبي:

اگر ابزارهاي چوبي تان ترك خورده اند يا خط و خش بر روي آن ها افتاده است، يكي از راه هاي بهبود آن استفاده از تركيب تفاله قهوه با آب گرم و مقدار كمي سركه است، براي انجام اين كار، مخلوط را در مكان هاي آسيب ديده بكشيد.
منبع الودكتر
از بين بردن سياهي دور چشم با قهوه

تظرات ارسال شده