همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
رژيم غذايي براي كاهش وزن,اخبار پزشكي,خبرهاي پزشكي,مشاوره پزشكي
متخصصان

تغذيه و سلامت قيمت پانسمان سوربكت تاكيد دارند كه رژيم‌هاي غذايي كم كربوهيدرات به حفظ كاهش وزن كمك مي‌كند.

به گزارش ايسنا، كارشناسان تغذيه معتقدند رژيم غذايي كم كربوهيدرات به افراد چاق كمك مي‌كند تا روند كاهش وزن خود را از طريق افزايش ميزان كالري كه بدن مي‌سوزاند حفظ كنند.

 

متخصصان در آمريكا در ساكارز بررسي‌هاي خود دريافتند رژيم‌هاي غذايي با ميزان كربوهيدرات پايين به بيماران مبتلا به چاقي كمك مي‌كند كه با حفظ كاهش وزن، زندگي سالم‌تري داشته باشند.

 

در روش‌هاي درماني مرسوم براي مقابله با چاقي با تمامي كالري‌ها به يك شكل رفتار مي‌شود و بر اساس اين قاعده است كه تنها با كمتر خوردن وزن بدن كاهش پيدا سربكت خواهد كرد. هرچند، نتايج چندين مطالعه نشان مي‌دهد اين كمبود كالري دريافتي باعث مي‌شود در طولاني مدت بر سوخت و ساز بدن در حفظ انرژي تاثير بگذارد و كاهش وزن را سخت‌تر سازد.

 

در اين بررسي متخصصان در آمريكا رويكرد جديدي را مورد مطالعه قرار داده و تاثير رژيم‌هاي غذايي كه در ميزان چربي و كربوهيدرات متفاوت پانسمان سوربكت بودند در دوره زماني ۲۰ هفته‌اي مورد ارزيابي قرار دادند.

 

آنها به انجام آزمايشاتي روي ۲۳۴ فرد مبتلا به اضافه وزن كه شاخص توده بدني آنان ۲۵ يا بالاتر بود پرداخته و رژيم غذايي كاهنده وزن را براي مدت زمان ۱۰ هفته روي آنان امتحان كردند. سپس از افرادي كه به وزن مطلوب خود دست پيدا كردند sorbact پانسمان درخواست شد تا رژيم‌هاي غذايي با ميزان كربوهيدرات پايين و بالا را امتحان كنند.

 

به گزارش ژاپن تودي، اين متخصصان مشاهده كردند افرادي كه رژيم غذايي كم كربوهيدرات داشتند در مقايسه با افرادي كه از رژيم غذايي با ميزان كربوهيدرات بالا مصرف مي‌كردند روزانه ۲۷۸ كالري بيشتري از دست مي‌دادند.

 



منبع

تظرات ارسال شده