همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
 برگ بو معجزه اي در درمان بيماري ها

هم در طب طبيعي دارد. متاسفانه اين ادويه بي مردم فراموش شده است و ما تصميم داريم شما را با مزاياي سلامتي آن آشنا نماييم.

به گزارش : برگ بو يك گياه معجزه آسا براي درمان بيماري هاست. برگ بود در از بين بردن ديابت، فشار خون بالا، چربي بالا و درمان بي خوابي معجزه مي كند. اين خواص آن هم در ادويه اي كه به فراموشي سپرده ايم.

برگ بو يك گياه معجزه آسا براي درمان بيماري هاست. برگ بود در از بين بردن ديابت، فشار خون بالا، چربي بالا و درمان بي خوابي معجزه مي كند. اين خواص آن هم در ادويه اي كه به فراموشي سپرده ايم.

امروزه بر تعدد افرادي كه از بيماريهاي مختلف رنج مي برند افزوده مي شود كه مهم ترين آنها عبارتند از ديابت، نمايندگي شركت لوهمن روشه فشار خون، بي خوابي، كلسترول و غيره.

با اين حال خيلي ها علاقه اي براي رفتن به بيمارستان نشان نمي دهند چون احساس بيماري بيشتري به آن ها دست مي دهد. بقيه هم شايد پول كافي براي بستري شدن در بيمارستان يا خريد داروها را نداشته باشند. پس بايد چه كنيم؟

ما خبر خوبي برايتان داريم. امروز مي خواهيم در مورد يك درمان طبيعي، بسيار موثر و قدرتمند براي مبارزه با بيماري هاي مختلف به شما معرفي كنيم. برگي كه تقريبا مي توانيم همه جا پيدايش كنيد ولي در عين حال مزاياي سلامتي زيادي برايتان دارد.

در بسياري از نقاط دنيا برگ بود يكي از ادويه هاي پركاربرد است. اين ادويه غني از ويتامين ها و مواد معدني ضروري براي بدن است. ضمن اين كه خواص بسيار خوبي براي مبارزه با بيماري هاي خاص دارد. به خصوص براي مقابله با فشار خون، ديابت، بي خوابي، كلسترول و غيره.

فوايد نمايندگي اسميت اند نفيو برگ بو براي سلامت

برگ بو يكي از عناصر مهم براي خوش طعم كردن غذاهاست ضمن اين كه مزاياي بياري هم در طب طبيعي دارد. متاسفانه اين ادويه بي مردم فراموش شده است و ما تصميم داريم شما را با مزاياي سلامتي آن آشنا نماييم.

ساير بيماري هايي كه برگ بو با آن ها مقابله مي كند:

بي خوابي

افسردگي

درد عصب سياتيك

عفونت هاي مكردد

خستگي پانسمان نقره براي سوختگي عضلاني

عفونت دستگاه ادراري

ضعف و كمبود انرژي

بيماري رواني خفيف

التهاب مثانه

اسپاسم

علائم پيش از قاعدگي

سردرد

آرتريت

خر اعصاب و پف

التهاب دردناك گوش

انقباض عضلات و اعصاب

اختلال در شكم و مشكلات دفع گاز

احتباس مايعات

حتما از خودتان مي پرسيد چگونه مي توانيم از مزاياي آن بهره مند شويم؟ يك روش استفاده از چاي برگ بو است. با استفاده از آن مي توانيم از تمام خواص آن بهره مند شده و به بهبود سلامت خود كمك كنيم.

طرز تهيه دمنوش برگ بو

آب را روي حرارت گذاشته تا به نقطه جوش پانسمان كلاژن برسد سپس 30 گرم برگ بو به آن اضافه كرده اجازه دهيد چند دقيقه بجوشد. سپس حرارت را خاموش كرده و اجازه دهيد به آرامي سرد شود. دمنوش برگ بو را هر روز صبح به صورت ناشتا و در صورت تمايل به همراه عسل يا ساير شيرين كننده هاي طبيعي ميل نماييد.

سيمرغ



منبع

تظرات ارسال شده