همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

سلامت و طراوت پوست، مو و ناخن براي همه افراد بخصوص خانم‌ها اهميت بسيار زيادي دارد. زيبايي بخش مهمي از اعتماد به نفس هر فردي را تشكيل داده و قطعا اعتماد به نفس هم بخشي بسيار مهم در زندگي هر فردي است.

نكته مهم اين جاست كه اين زيبايي و در ادامه اين احساس خوب در گروي تامين ويتامين‌ها و املاح معدني بدن است.  ويتامين‌ها و مواد معدني تغذيه كننده بافت‌ها و قسمت‌هاي بدن هر انساني هستند تا اعمال حياتي ما را هر چه بهتر تنظيم كنند. در اين بين رساندن اين مواد به بدن اهميت زيادي دارد. براي تأمين اين مواد بيش از هر چيز بايد از تغذيه روزانه بهره برد و در برنامه غذايي انواع ويتامين‌ها و مواد معدني را جاي داد. اما متأسفانه به دليل مشكلات زياد از جمله زندگي پر سرعت شهري و كمتر ارگانيك بودن محصولات غذايي، اين مواد معدني و ويتامين‌ها را بايد از مكمل‌ها دريافت كرد.

دريافت تمامي مواد لازم براي بدن از طريق مكمل‌ها شايد به كيفيت و خوبي دريافت اين مواد از تغذيه نباشد، اما بايد بدانيد كه نقطه قوت مصرف مكمل‌ها مطمئن شدن از دوز مصرف است كه اين اطمينان را مي‌دهد كه شما همه مواد لازم را به بدن خود رسانده‌ايد.

شايد برخي افراد اين تصور را داشته باشند كه مصرف مكمل‌ها تنها براي افراد بيمار يا اصطلاحا بد غذا مناسب است، در حالي كه همه ما كه در روزگار اخير زندگي مي‌كنيم، به دليل روند اشتباه تغذيه در روزمرگي، وجود آلودگي هوا، فست فود‌ها و… به اين مكمل‌ها نياز داريم.

يكي از مهم‌ترين جنبه‌هاي وجود ويتامين‌ها و مواد معدني، تضمين سلامت پوست، مو و حتي ناخن است. متأسفانه كمبود و خسران اين مواد باعث ريزش نمايندگي شركت لوهمن روشه شديد مو، خشك شدن پوست، ايجاد چين و چروك، آكنه و ديگر مشكلات پوستي مي‌شود. به همين دليل اگر تغذيه نسبتا مناسبي داريد اما با هر يك از اين مشكلات دست به گريبان هستيد، مي‌توانيد با مشورت پزشك يا يك متخصص پوست و مو از اين دست مكمل‌ها بهره ببريد.

نكته مهم ديگر كه بايد به آن اشاره كرد، اصل بودن و انقضا داشتن اين محصولات است كه هر دوي اين موارد مي‌تواند تأثير خيلي زيادي بر روي سلامت كلي بدن شما داشته باشد. پر واضح است كه تاريخ گذشته بودن و يا اصل نبودن اين گونه از محصولات مي‌تواند چه لطمات جبران ناپذيري به بدن وارد آورد.

خريد از مرجع‌هاي معتبر مانند داروخانه‌هاي بزرگ به شما كمك مي‌كند تا بهترين مكمل پوست و مو را تهيه و مصرف نماييد.

ويتامين هاي مورد نياز براي سلامت پوست و مو

برخي ويتامين‌ها بيش از سايرين نقش اساسي در سلامت پوست و مو ايفا مي‌كنند:

ويتامين C

ويتامين C به دليل برخورداري از خواص آنتي اكسيداني و درنتيجه ضدسرطاني  بودن و نيز نقشي كه در توليد كلاژن ايفا مي‌كند، در حفظ سلامت پوست مؤثر است.

ويتامين E

ويتامين E مانند ويتامين C از آنتي‌اكسيدان‌هاست و در محافظت از پوست در برابر اثرات زيان‌بار نور آفتاب نقش به سزايي دارد به همين دليل يكي از بهترين ويتامين‌ها براي پوست به شمار مي‌آيد.

ويتامين A

ويتامين A يك ويتامين محلول در چربي است كه در بسياري از مواد غذايي وجود دارد. اين ويتامين به واسطه ترميم سلول‌­هاي پوستي، توليد آنزيم‌هاي متعادل­ كننده ساخت كلاژن و كمك به حفظ رطوبت پوست نقش مهمي در ظاهر پوست ما ايفا مي‌كند.

ويتامين B كمپلكس

ويتامين‌هاي B به آبرساني پوست كمك كرده و ساختار اوليه سلول‌هاي پوست، ناخن و مو را تشكيل مي‌دهد.

معرفي برخي از محبوب ترين مكمل هاي پوست، مو و ناخن

در اين بخش سعي داريم كه پر فروش‌ترين مكمل‌هاي تقويت پانسمان كل اكتيو كننده پوست مو و ناخن در جهان را با هم مرور كنيم.

قرص پرفكت لايف آن

قرص پرفكت لايف آن جهت رفع كمبودهاي غذايي به منظور بهبود سلامت و زيبايي پوست، مو و ناخن مصرف مي‌شود. اين مكمل از ريزش مو جلوگيري نموده و موجب بهبود رشد مو، استحكام و تقويت ساقه مو مي‌شود. خشكي و شكنندگي ناخن‌ها به سبب كمبود ويتامين و املاح ضروري از جمله آهن و ويتامين B است. مكمل پرفكت با تأمين اين مواد ضروري در رشد و استحكام ناخن‌ها تأثير قابل توجهي دارد.

اهميت كلاژن در زيبايي

كلاژن پروتئيني است كه در سرتاسر بدن ما وجود دارد. به كمك همين پروتئين است كه سلول‌هاي جديد جايگزين سلول‌هاي مرده مي‌شوند و پوست شما جوان و شاداب به نظر مي‌رسد. كلاژن به صورت طبيعي در پوست ساخته مي‌شود اما متاسفانه با افزايش سن توليد آن كاهش پيدا مي‌كند. قرص پرفكت حاوي كلاژن هيدروليز شده با منشا كلاژن طبيعي است كه در استخوان، پوست و بافت همبند وجود دارد. اين تركيب به دليل وزن مولكولي پايين به راحتي به عميق‌ترين لايه پوست نفوذ كرده و باعث افزايش كلاژن‌سازي مي‌شود. بنابراين از ايجاد چين و چروك و پيري زودرس پوست جلوگيري مي‌كند.

قرص سيستين B6 زينك بايول

قرص سيستين B6 زينك بايول كه براي كمك به درمان ريزش مو (دوره اي و مزمن) و ناخن هاي شكننده به كار مي رود. اين قرص داراي خواص آنتي اكسيدان بوده و سبب افزايش قطر مو مي شود. براي تشكيل كراتين نياز به اسيد آمينه هاي غني از سولفور، ويتامين ها و عناصر كمياب داريم تا ناخن و موهاي مقاوم و درخشان داشته باشيم.

قرص اعصاب اكوفن بايول يك آشناي قدرتمند

قرص اكوفن بايول باعث تقويت مو و ناخن مي شود. اين محصول به درمان ريزش مو و رشد ناخن ها كمك مي‌كند. قرص اكوفن بايول حاوي ويتامين ها، مواد معدني كمياب و پروتئين هاي هيدروليز شده گندم است.

كپسول بيوتي هلث

هر كپسول بيوتي هلث حاوي ۱۰۰۰ ميكروگرم ويتامين B7 است. اگر از ريزش و نازك بودن موهاي خود ناراضي هستيد، پوست صورتتان درخشندگي و شادابي لازم را ندارد و يا از شكنندگي و عدم استحكام ناخن‌هاي خود رنج مي‌بريد، بيوتين بهترين ويتامين مورد نياز بدن شماست كه با مصرف روزانه يك كپسول از مكمل بيوتي هلث نياز بدن به اين ويتامين ضروري را رفع خواهيد كرد. بيوتين در كاهش ريز مو بسيار مؤثر است. پس از متوقف شدن ريزش مو، نياز به رشد موهاي جديد است، بيوتين در اين زمينه نيز مؤثر است. بيوتين به‌طور چشم‌گيري گردش خون پوست سر را افزايش مي‌دهد.

معرفي يك مركز معتبر

يكي از مراكزي كه شما مي‌توانيد بدون مراجعه حضوري و تنها با يك كليك از آنها بهترين مكمل‌هاي پوست و مو را خريداري كنيد، داروخانه آنلاين مثبت سبز است كه با فروش بالاي انواع مكمل‌هاي غذايي و بدنسازي در صدر فروش آنلاين اين گونه محصولات در كشور قرار دارد.

اين مجموعه علاوه بر ارسال و مشاوره‌هاي رايگان و تخصصي، مي‌تواند انواع نيازها را از طريق مشاورين شناسايي و بهترين محصول را به مخاطب معرفي نمايد.

انواع مكمل‌ها در قيمت‌ها و مواد تشكيل دهنده مختلف در سايت داروخانه آنلاين مثبت سبز موجود است كه با درج تمامي اطاعات كامل ديد همه جانبه‌اي به مشتري خود در سايت ارائه مي‌دهد. پانسمان suprasorb اطلاعات درج شده در اين سايت حتي از توضيحات متصدي داروخانه‌هاي آفلاين هم كه قطعا در شلوغي داروخانه‌ها وقت كافي براي مشاوره با شما را ندارند، كامل تر بوده و مي‌تواند به شما در انتخاب بهترين محصول ياري برساند.

پيكو اسميت اند نفيو


منبع

تظرات ارسال شده