همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
كاهش وزن ناگهاني و سريع مي تواند نشانه چه بيماري اي باشد؟

پزشكي كرمان، متخصص داخلي و فوق تخصص بيماري هاي قلب و عروق، ديابت را يكي از عوامل خطر ابتلا به بيماري هاي قلبي و عروقي عنوان كرد و گفت: درگيري عروقي يكي از مخاطرات بيماري ديابت است. پيچش بيضه

به گزارش دكتر"حميدرضا رشيدي نژاد" به مناسبت آخرين يكشنبه سپتامبر روز جهاني قلب(7 مهرماه)، افزود: توصيه مي شود كساني كه ديابت دارند قبل از اينكه دچار عوارض ديابت و عوارض عروقي و عصبي شوند، قند خون خود را كنترل كنند.

وي پيكو اسميت اند نفيو با بيان اينكه فاكتورهاي متعددي در بروز بيماري هاي قلبي و عروقي موثر است، گفت: ديابت، فشارخون بالا، چاقي، بي تحركي، تغذيه ناسالم و استعمال دخانيات از فاكتورهاي خطر شناخته شده بيماري هاي قلبي و عروقي است.

رييس گاز عسل دانشگاه علوم پزشكي كرمان با بيان اينكه فشار خون بالا يكي از عوامل خطر بيماري هاي قلبي و عروقي است كه مي تواند برسيستم قلبي و عروقي تاثير بگذارد گفت: براي اينكه بتوان ازتاثير بيماري فشار خون بالا بر بيماري قلبي و عروقي پيشگيري كرد بايد مصرف نمك را كاهش داد.

رشيدي قيمت ورق سيليكوني براي زخم نژاد كاهش وزن و تغذيه سالم و مصرف دارو را درمان اوليه فشار خون بالا عنوان كرد و گفت: استفاده از مواد مخدر، استرس و افسردگي از ديگر عوامل خطر ابتلا به بيماري هاي قلبي و عروقي است.

فوق پانسمان لوهمن روشه تخصص بيماري هاي قلب و عروق در مورد رابطه كاهش وزن ناگهاني و عارضه قلبي، گفت: كاهش وزن ناگهاني و سريع مي تواند عارضه قلبي ايجاد كند. توصيه مي شود كاهش وزن با مشورت متخصص تغذيه و به صورت علمي و حساب شده انجام شود.

منبع: ايسنا



منبع

تظرات ارسال شده