همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
با خواص ژله رويال آشنا شويد

اين ماده بسيار سخت و دشوار است. شاه‌انگبين نوعي ماده غذايي بوده كه به وسيله زنبور نمايندگي محصولات هارتمن عسل آن را تهيه مي كنند و معمولاً همه "لاروها" در روز اول زندگي از شاه‌انگبين تغذيه كرده اما اين جيره غذايي از روز چهارم تغيير مي‌كند و مخلوطي از عسل و گرده جايگزين آن مي‌ شود. پماد آلفا براي سوختگي پاي نوزاد

به گزارش ژله رويال يكي از محصولات زنبور عسل است كه به عنوان يك ماده غذايي مصرف مي‌شود. مراحل توليد اين ماده وريدي بسيار سخت و دشوار است. شاه‌انگبين نوعي ماده غذايي بوده كه به وسيله زنبور عسل آن را تهيه مي كنند و معمولاً همه "لاروها" در روز اول زندگي از شاه‌انگبين تغذيه كرده اما اين جيره غذايي از روز چهارم تغيير مي‌كند و مخلوطي از عسل و گرده جايگزين پماد زخم آن مي‌ شود.

خواص ژله رويال باعث شده است كه قرص‌ها و دارو‌هاي زيادي با استفاده از آن ساخته شوند. علاوه بر اين خواص، ژله رويال بسيار آلرژيك است و معمولا اگر بيش پانسمان زخم بستر از ۵ گرم مصرف شود، عوارض جانبي از خود بجاي مي‌گذارد. اين نوع ماده غذايي موجب تنظيم فشار خون، تنظيم سطح كلسترول، جلوگيري از سرطان، كاهش التهاب، درمان نازايي، كاهش وزن مي‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران



منبع

تظرات ارسال شده