همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
۷ تاثير شگفت انگيز خود مراقبتي در سلامت+ اينفوگرافي

به اورژانس و كاهش ۴۰ درصدي بيماران به پزشكان عمومي مي‌شود.

به ژل پرونتوسان گزارش : خود مراقبتي اولين قدم در راه حفظ سلامت و پيشگيري از ابتلا به بيماري‌هاي مختلف است؛ با انجام اقدامات خود مراقبتي ميزان مراجعات به پزشكان عمومي به اندازه ۴۰ درصد و پزشكان متخصص به ميزان ۱۷ درصد كاهش بي براون پيدا مي‌كند.

همچنين خود مراقبتي سبب كاهش ۵۰ درصدي مراجعه به مراكز اورژانس و بستري در بيمارستان‌ها و مراكز درماني مي‌شود و در نهايت ۶۵ درصد از مراقبت‌هايي كه منجر به سلامتي مي‌شود به دليل انجام خود مراقبتي است.

خود مراقبتي ارتباطي اسپري پرونتوسان مستقيم با مسئوليت پذيري افراد در برابر سلامتي خود دارد،‌ موضوعي كه از طريق يك سبك زندگي سالم در افراد امكان پذير خواهد شد.

خود مراقبتي براي ارتقاي سلامت به معناي استفاده درست از داروهاي بدون نسخه اسپري لينوورا و مراقبت‌هاي بهينه است بيماري‌هاي مزمن گفته مي‌شود و خود مراقبتي به نوعي سبب ارتقاي تصميم‌هاي آگاهانه باليني مي‌شود.

خود مراقبتي سپري است كه از ابتلاي افراد به بيماري‌هاي واگير و غير واگير جلوگيري مي‌كند و همين مسئله محلول پرونتوسان مانع از پيدايش مرگ زودرس در بين افراد مي‌شود.

آموزش‌هاي خود مراقبتي در زمينه‌ بيماري‌هاي مختلفي مانند ديابت و آسم داراي اثرات مثبتي دارد به طوري كه خود مراقبتي مهمترين شكل در كشورهاي پيشرفته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران



منبع

تظرات ارسال شده