همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
 بهترين راه چربي سوزي چيست؟

چربي سوزهاي طبيعي و مصنوعي مي‌پردازند و سپس اقدام به مصرف خوراكي‌هاي چرب مي‌كنند با اين امدي كه با كمك چربي سوزها مشكل خود را حل مي‌كنند. مدي هاني

به گزارش يكي از بزرگ ترين اشتباهات رايج بين افرادي كه رژيم دارند اين است كه ابتدا به شناسايي چربي سوزهاي طبيعي و مصنوعي مي پردازند و سپس اقدام به مصرف خوراكي هاي چرب كرم محافظ مدي هاني مي كنند با اين امدي كه با كمك چربي سوزها مشكل خود را حل مي كنند.

اين روزها به خاطر تبليغات متعدد قرص هاي لاغري و چربي سوزهاي مختلف بسياري از افراد با خيال راحت رژيم غذايي غلط خود را ادامه مي دهند و پس از وعده هاي غذايي سنگين با خوردن يك قرص قيمت كرم مدي هاني يا مكمل چربي سوز تلاش مي كنند اشتباهات خود را جبران كنند.

اين موضوع نه تنها در بلند مدت به كبد و كليه ها آسيب مي زند بلكه احتمال دارد متابوليسم بدن افراد را به كلي تخريب كند. جالب است بدانيد اين موضوع به چربي سوزهاي شيميايي محدود نمي شود. درواقع درست است كه ژل medihoney چربي سوزهاي طبيعي مثل دارچين عواض شيميايي ندارند، اما قرار نيست در برابر پرخوري هاي شديد ما معجزه كنند و ما هم به راحتي با پرخوري به اميد نوشيدن چاي سبز و دارچين ادامه دهيم.

اگر قصد چربي سوزي دارد بايد به طور همزمان يك برنامه ورزشي و يك رژيم استاندارد را زير محصولات مدي هاني نظر متخصص تغذيه و مربي ورزشي دنبال كنيد. افزون بر اين بايد ميزان چربي هاي دريافتي بدنتان را مديريت كنيد. تنها در اين شرايط است كه مي توانيد اميدوار باشد در چربي سوزي موفق خواهيد بود.

منبع: انتخاب



منبع

تظرات ارسال شده