همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
درمان عفونت‌هاي رحمي در خانه

درمان كرد.

به گزارش بسياري از خانم‌ها گرفتار عفونت‌هاي قارچي و علائم آزار دهنده خارش، التهاب و سوزش مي‌شوند، عفونت‌هاي زنانه ناشي از رشد بيش از حد قارچ است و بايد دانست كه در حالت طبيعي قارچ ها در مناطق خاصي از بدن زندگي سوپرازورب c مي‌كنند.

رشد بيش از حد قارچ در اندام خانم‌ها موجب تحريك، التهاب، خارش مي‌شود و اغلب زنان در طول عمر خود يك بار عفونت زنانه را تجربه مي‌كنند.

اگر خانمي براي اولين بار علائم عفونت رحمي را تجربه مي‌كند، بايد به متخصص زنان مراجعه كند تا بررسي دقيق انجام شود اما اگر خانمي براي چندمين بار گرفتار عفونت زنانه شده است، مي‌تواند براي درمان از كرم ضد قارچي استفاده كند اما در اين ميان، برخي مواد طبيعي در درمان عفونت هاي زنانه و رهايي از علائم عفونت سوپرازورب h رحمي موثر هستند كه ما در اينجا به چند مورد اشاره مي كنيم.
ماست يوناني يا پروبيوتيك بخوريد

بررسي در سال ۲۰۰۶ نشان داد كه برخي از پروبيوتيك‌ها مي‌توانند عليه C. albicans موثر باشند، همچنين ماست پروبيوتيك به دليل اينكه حاوي باكتري‌هاي زنده‌اي است به ايجاد محيط سالم در رحم خانم‌ها و جلوگيري از بروز عفونت كمك مي‌كنند.

ماست ساده يوناني بهترين ماده براي درمان خانگي عفونت رحمي است البته در هنگام خريد توجه داشته باشيد كه ماست حاوي جراحي پوست قند نباشد.
با اين اسانس طبيعي عفونت زنانه را درمان كنيد

اسانس پونه حاوي تيمول و كارواكرول است كه ۲ ماده ضد قارچ قدرتمند محسوب مي‌شوند.

اسانس‌ها نبايد به صورت خوراكي مصرف شوند و بايد استنشاقي مورد استفاده قرار گيرند، افزون بر اين مي‌توان اسانس پونه را پس از تركيب با روغن زيتون يا بادام شيرين به صورت موضعي مورد استفاده قرار داد.

كافي است تا ۳ تا ۵ قطره اسانس پونه را با روغن زيتون يا بادام شيرين تركيب كنيد و آن را بر روي پوست خود ماساژ سوپرازورب p دهيد.
قرص‌هايي كه عفونت زنانه را درمان مي‌كنند

پروبيوتيك‌هاي خوراكي در درمان عفونت رحمي و بهبود شرايط محيط اندام خانم‌ها موثر هستند و پس از مصرف حدود ۱۰ روز طول مي‌كشد تا اثر كامل داشته باشند، بنابراين بانوان از برخي شياف‌ها براي درمان سريع عفونت رحمي استفاده مي‌كنند.
روغني طبيعي براي درمان عفونت رحمي

روغن نارگيل خواص ضد قارچ قوي دارد و مطالعات نشان داده‌اند كه اين روغن در درمان عفونت رحمي زنانه موثر بوده و كافي پانسمان phmb است تا اين روغن را بر روي پوست خود ماساژ دهيد.
روغن درخت چاي ضد قارچي قوي

روغن درخت چاي در از بين بردن قارچ‌ها، باكتري‌ها و ويروس‌ها موثر است و تحقيقات نشان مي‌دهد كه استفاده از اين روغن در درمان عفونت‌هاي زنانه تاثير خوبي دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران



منبع

تظرات ارسال شده