همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
12 مشكلي كه با پودر بچه حل مي‌شود

گردنبند و زنجيرهاي گره خورده را با پودر بچه باز كنيد

زمان خود را براي باز كردن جواهرات گره خورده هدر ندهيد. گره‌ها را با كمي پودر بچه شل كنيد و با يك سوزن آنها را از هم باز كنيد.

از بين بردن بوي نمايندگي اسميت اند نفيو لوازم خانگي آنتيك و عتيقه با پودر بچه

بكي (Becky) از Clean Mama مي‌گويد: "من دوست دارم كه با كمي پودر بچه كمد‌ها را تازه نگه دارم". مي‌توانيد براي از بين بردن بوي لوازم آنتيك نيز استفاده نماييد.

درمان موي چرب با پودر بچه

اكثر شامپو‌هاي خشك كننده‌ مو از نشاسته در تركيب شان استفاده مي‌كنند بنابراين پودر بچه همان تاثير را دارد. پودر را بر دست خود ريخته و آن را بر سرتان ماساژ دهيد تا چربي اضافه را جذب كند.

خنك شدن در شب‌هاي گرم تابستاني پانسمان كلاژن با پودر بچه

خوابيدن در تختي گرم و پر از عرق براي هيچ كس خوشايند نيست. پودر را بر رو تختي بريزيد تا عرق را جذب كرده و در طول خواب خنكتر بمانيد.

كارت‌هاي كثيف به هم چسبيده را با پودر بچه جدا كنيد

وقتي كه كارت‌هايتان كثيف شد، آنها را در يك پاكت ريخته و چند قاشق پودر بچه در آن بريزيد و سپس خوب تكانش دهيد. سپس با يك حوله‌ي كاغذي آنها را پاك نماييد.

دور كردن مورچه‌ها از خانه تان با پودر بچه

شما مي‌توانيد با ريختن پودر بچه در اعصاب مسيرشان از ورود اين جانوران مزاحم به آشپزخانه جلوگيري كنيد (مورچه‌ها رايجه پودر بچه را دوست ندارند)

از بين بردن لكه‌هاي روغني با پودر بچه

وقتي روغن سالاد بر لباستان مي‌ريزد نترسيد. شما مي‌توانيد با ريختن پودر بچه پيش از اينكه روغن به پارچه بچسبد آن را جذب نماييد.

دستكش هاي ظرفشويي و پودر بچه

بعد از شستن ظروف كمي پودر بچه در دستكش‌هاي تان بريزيد. اين كار باعث مي شود تا دستكش ها تازه‌تر بمانند و دست تان راحت‌تر در آن وارد شود.

كفپوش‌هاي چوبي پر نمايندگي شركت لوهمن روشه سر و صدا

پودر بچه را در شكاف‌ها و ترك‌هاي كف پوش چوبي خانه تان بريزيد تا از شر صداي جير جير كننده‌ي آن راحت شويد. پودر اضافي را پاك كنيد و از سكوت لذت ببريد.

جدا كردن ماسه از پاهاي تان با پودر بچه

جاميلين Jamielyn گفته است: "من هميشه در هنگام رفتن به ساحل يك بسته پودر بچه نيز همراهم مي‌برم و در پايان روز آن را بر روي پوستم مي‌مالم و ماسه به راحتي جدا مي‌شود."

مژه‌هاي كم پشت

يك تكه پنبه را با پودر بچه آغشته كرده و پانسمان نقره براي سوختگي بر روي مژه‌هاي خود بماليدسپس ريمل بزنيد. اين كارحجمي كه به مژه‌هايتان مي‌افزايد شما را غافلگير خواهد كرد.

پاهاي عرقي

با ريختن اين پودر بر كفش‌هايتان از بو گرفتن پاهايتان جلوگيري كنيد. جوراب پا نكنيد، اين پودر پايتان را خشك مي‌كند و بدون نگراني مي‌توانيد آنها را در كفش كنيد.

منبع: سيمرغ



منبع

تظرات ارسال شده