همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
با وز بعد از سشوار چه كنم ؟

مقاله به شما مي گوييم با وزي مو هاي تان بعد از سشوار چه كنيد.

به گزارش ، خيلي وقتها بعد از وقت طولاني كه براي سشوار كشيدن موها مي گذاريد احساس مي كنيد روي موها پف كرده وحالت وز به خود گرفته جراحي پوست و از اين بابت احساس خوبي نداريد. براي اينكه بعد از سشوار موها وز نشوند بايد اقداماتي قبل از آن انجام دهيد .

اولين كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه هنگام شستشو مو ها حتما به آنها نرم كننده زده و خوب آنها را از حالت سيمي و سفت بودن خارج كنيد.

دومين قدم اينكه حتما بعد از حمام صبر كنيد تا كاملا آب موها كشيده شده و موها نزديك به خشك شدن شوند و تنها كمي نمناك باشند تا براي سشوار كشيدن آماده شوند كه بهتر است اين كار را در مورد موهاي لوهمن روشه فر و و زدر ابتداي كار بدون سشوار انجام داده و بگذاريد آب مو به حالت طبيعي گرفته شود، البته در مواقعي كه عجله داريد مي توانيد با سشواري كه از بالاي سر به پايين مي گيريد و شانه اي كه به موها مي كشيد آب موها را بگيريد و آنها را براي سشوار كشيدن آخر به حالت خيلي كم نمناك در آوريد .

در اين مرحله توصيه مي شود هيچ چيز به موها نزنيد تا كار راحت تر انجام شود سپس با تقسيم مو به لايه هاي نازك آنها را سشوار بكشيد و صاف كنيد .

وقتي كل موها يكبار سوپرازورب p سشوار كشيده شد كمي واكس مو نه كرم مو ( كرم مو از واكس مو چرب تر بوده و موها را دوباره ويو كرده و از صافي خارج مي كند) به نوك انگشتان زده و در لابه لاي موها و روي موها بكشيد و دوباره موها را تقسيم كرده و لايه لايه سشوار بكشيد كه اين سشوار دوم را دقيق تر و آرامتر انجام دهيد .

زماني كه همه موها سشوار كشيده شد تنها به مقدار خيلي خيلي كم از واكس مويي كه كاملا به كف دستها ماليده ايد و مثل يك كرم دست جذب شده كف دستها را روي كل موها از بالا پانسمان phmb به پايين محكم طوري بكشيد كه تمام خورده موهاي روي سر را برطرف كنيد .
توجه داشته باشيد كه براي تميزتر شدن كار بهتر است از باد داغ سشوار و با شدت زياد استفاده كنيد كه كم بودن حرارت سشوار خود در وز كردن موها و بد حالت كردن موها بسيار تاثير خواهد داشت .

در مواردي كه موها بسيار پر و با فر خيلي ريز و سيمي است گاهي لازم مي شود موها را براي بار سوم نيز تقسيم كرد و سشوار كشيد تا كاملا صاف و بدون وز شوند .

در پايان كار تا آماده سوپرازورب c شدن كاملتان بهتر است موها را با يك كليبس بزرگ در پشت سر به حالت افتاده و آويزان نه جمع بالا ببنديد تا با فعاليت و عرق كردن حالتشان تغيير نكند.

منبع: سيمرغ



منبع

تظرات ارسال شده