همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
4تاثير جادويي خيار براي پوست

قرار مي‌گيرد.

به گزارش : خيار دوست دستگاه گوارش انسان است و به پاكسازي كبد كه مسئوليت پالايش مواد مضر مصرفي شما را بر عهده دارد، كمك مي‌كند. اين ميوه اسپري پرونتوسان با حذف سموم و مواد زائد انباشته شده در خون و روده به دستگاه گوارش كمك مي‌كند.

خيار يك ادرارآور طبيعي است، از اين رو به بدن در دفع سموم هرچه بيشتر از طريق ادرار كمك مي‌كند. در شرايطي كه كبد مي‌تواند خود وظيفه پاكسازي بدن را انجام دهد، اما حضور يك همراه كه به اين روند كمك مي كند، ضرري ندارد.

اين شركت وارد كننده بي بران ميوه حاوي ماده ضد التهابي به نام فيستين است كه با سلامت مغز پيوند خورده است. برخي پژوهش‌ها نشان داده‌اند كه فيستين مي‌تواند اثر بيماري‌هاي عصبي مرتبط با افزايش سن بر عملكرد مغز را كاهش دهد و همچنين به حفظ عملكرد شناختي در بيماران مبتلا به آلزايمر نيز كمك كند، اگرچه مورد دوم بر اساس آزمايش‌هاي صورت گرفته مشكل عروقي روي حيوانات بيان شده است.

خيار از دير باز به عنوان يك ميان وعده غذايي سالم به شمار مي‌رفته است و در رژيم‌هاي لاغري نقش مهمي را ايفا مي‌كند.

فوائد خيار بر پوست

ازبين برنده لكه‌هاي پوستي

خيار مي‌تواند لكه‌هاي پوستي شما را بر طرف يا خيلي كمرنگ كند. خيار با داشتن انتي اكسيدانت و سيليكا ميتواند بعد از ۵ تا ۱۰ اسپري براي زخم دقيقه استفاده به پوست شما شادابي و نشاط خاصي بدهد.

پف چشم

اگر زير چشمتان پف كرده است با استفاده از خيار آن را بهبود ببخشيد.

آفتاب سوختگي

اثرات آفتاب سوختگي به راحتي با خيار رفع مي‌شوند. كافي است خيار رنده شده را روي پوستتان پخش كنيد و ۵ دقيقه به آن استراحت بدهيد. لكه‌هاي ناشي از آفتاب سوختگي قهوه‌اي ژل ايكس پرونتوسان رنگ، مقاوم هستند و بايد در استفاده از خيار استمرار داشته باشيد.

لطافت پوست

بهبود دادن به رنگ چهره از ديگر فوائد خيار است. اين ميوه پوست شما را شاداب و جوان مي‌كند و نرمي و لطافت خاصي به پوستتان مي‌بخشد. خيار يك تونر بسيار موثر براي پوست شماست كه مي‌تواند منافذ باز پوست شمارا ببندد.



منبع

برچسب ها

تظرات ارسال شده