همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
نشانه‌هاي

اين نشانه‌ها مي‌توان پي به نوع بيماري برد؛ در اين مطلب به برخي از نشانه‌ها و علائم بيماري‌ها از پماد آلفا براي سوختگي پاي نوزاد جمله "پروستات و كبد چرب" اشاره شده است.

به گزارش : هر يك از بيماريها و اختلالات در بدن ما داراي نشانه‌ها و علائمي است كه از اين نشانه‌ها مي‌توان پي به نوع بيماري برد؛ در ادامه نمايندگي محصولات هارتمن به برخي از نشانه‌ها و علائم بيماري‌ها اشاره شده است:

ـ خارش و قلقلك وسط كف پاها حكايت از اختلالات گوارش در معده و روده دارد.

ـ خارش، سوزش و حالت قلقلك داشتن در پاشنه پا مي‌تواند حكايت از اختلالات تخمداني پماد زخم در خانمها و مشكلات پروستات در آقايان داشته باشد.

ـ خارش و سوزش استخوان شصت پاها مي‌تواند ناشي از اختلالات كليوي و بالا بودن غلظت خون باشد كه براي رفع آن بايد به درمان علت بيماريهاي فوق پرداخت.

ـ پرش پلك راست مي‌تواند نشان‌دهنده كبد چرب و ژل هيدروزورب پرش پلك چپ ناشي از استرس فراوان باشد؛ براي رفع اين لرزشها با توجه به پلك موردنظر بايد به درمان آن پرداخت.

ـ دردناك شدن و تكرار پيچ خوردگي مچ پاها، مي‌تواند نشانه "كبد چرب" و بالا بودن كلسترول خون باشد كه براي رفع اين دو بايد درمان پانسمان زخم بستر را از پاكسازي كبد آغاز كرد.

ـ خواب رفتن دست، پا، انگشتان مي‌تواند از علائم غلظت خون باشد؛ از ديگر علائم غلظت خون مي‌توان به سردرد، درد گردن، تنگى نفس، اختلالات بينايى، ضعف و بى‌حالى، قرمزى وريدهاى چشم، خارش‌هاى پوستى اشاره كرد؛ براي درمان غلظت خون "حجامت بهار" را فراموش نكنيد.

منبع: عصرايران



منبع

تظرات ارسال شده