همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
 با اين مواد غذايي ساده پير نمي‌شويد

و يك كاتاليزور براي فرآيند‌هاي متابوليك است. به گفته موخينا، خوب است كه هر روز چاي سبز بنوشيد.

به گزارش دانشمندان مواد غذايي ساده‌اي كه موجب افزايش طول عمر مي‌شود را نام بردند.دانشمندان خريد پانسمان رژيم غذايي كشور‌هاي مختلف را مورد مطالعه قرار دادند و الگويي ميان اميد به زندگي و جواني و استفاده از غذا‌هاي سالم يافتند.

در اين راستا، خانم ماريا موخينا، متخصص تغذيه گفت، محصولاتي كه حاوي آنتي اكسيدان‌ها هستند، ماده‌هايي كه در برابر راديكال‌هاي آزاد مقاومت مي‌كنند و ماده‌هايي كه در مرگ سلول نقش دارند، صحبت به ميان مي‌آوريم.

محصولاتي هارتمن با آنتي اكسيدان بالا شامل، چاي سبز است كه يك محصول ادرارآور و يك كاتاليزور براي فرآيند‌هاي متابوليك است. به گفته موخينا، خوب است كه هر روز چاي سبز بنوشيد.
خرما و سنجد تلخ (ميوه‌اي نارنجي رنگ كه همانند چاي مي‌توان آن را دم كرد؛ بسيار مفيد است: خرما حاوي ۲۳ اسيد آمينه از جمله تريپتوفان است كه باعث تثبيت روان و بهبود خلق و خوي عفونت بدن مي‌شود، و سنجد تلخ (سرده) حاوي مقدار زيادي ويتامين A. است كه روند پيري را كند مي‌كند و در فرآيند‌هاي ايمني بدن نقش دارد.

زغال اخته نيز حاوي مواد ضد توموري، آنتوسيانين هستند كه به لطف آنتي اكسيدان ليكوپن، بدن را از پرخوري و افزايش وزن نجات مي‌دهند. اين مواد غذايي، باعث كاهش روند پيري مي‌شوند.

پيش از اين، نشريه سلامت Нealth info نوشت كه مصرف آواكادو آن هم به طور مرتب تاثير بسزاي بر سلامتي بانوان دارد، زيرا اين ماده سرشار از نحوه پانسمان هارتمن ويتامين B۲، آهن و مس است. به گفته كارشناسان: "آووكادو حاوي ويتامين E. است، اين ويتامين از سلول‌ها در مقابل تاثيرات مخرب ويروس‌ها محافظت مي‌نمايد، در نتيجه بدن در مقابل تغييرات وابسته به سن، مقاومت بيشتري از خود نشان مي‌دهد".
از سوي ديگر، آوكادو به طور گسترده مانع از شكل گيري كلسترول در سيستم عروقي مي‌گردد. پانسمان اكتي كوت همچنين اين ميوه سرشار از پتاسيم است، مصرف اين ماده بهبود عملكرد قلب و جلوگيري از تورم را به همراه دارد.
منبع: فراديد


منبع

تظرات ارسال شده