همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

چگونه ريمل بزنيم

مژه‌ها بسيار فريبنده هستند. قطعا براي نگاه‌هاي خشم‌آلود يا عشوه‌گرانه‌ به چشماني ريمل زده نياز داريد، شما احتمالا چنين تجربه‌ي هولناكي داريد.

از اشتباهات رايج ريمل زدن اجتناب كنيد، تا هرگز مجبور به چند لايه ريمل زدن يا سياه كردن مجدد مژه‌ها نشويد .

  1. از برس اشتباه استفاده مي‌كنيد.

ريميل جديدتان خوب كار نمي‌كند، پس بايد جلوي ضرر را بگيريد و آن را دور بياندازيد، درست است؟ دليل اينكه ريمل شما حجم و اندازه‌اي كه وعده داده بود را اكتي كوت فراهم نمي‌كند، به خاطر برس آن است نه فرمول آن.

راه‌حل: برسي مناسب بيابيد، و از همان استفاده كنيد. لورن كوزنسا، آرايشگري در نيويورك مي‌گويد: تقريبا همه چيز ريمل به برس آن ربط دارد. به گفته‌ي كوزنسا، اگر شما ريملي با برس بزرگ بخريد، براي ريمل‌هاي ديگر نيز استفاده مي‌شود، مي‌توانيد برس را با الكل استريل كنيد و از آن با ريمل ديگري استفاده كنيد.

  1. برس ريمل را زياد پر مي‌كنيد.

قطعا، هيچ چيزي بدتر از آن نيست كه ريمل شما يك هفته بعد از آنكه آن را خريديد خشك شود. دوست نداريم اين را بگوييم، اما اگر عفونت جاي بخيه سزارين ريملتان را از داخل با شدت پر كنيد و كلي مايع ريمل خارج كنيد، كلا اشتباه است.

سوزان پوسنيك، آرايشگر و موسس خط توليد وسايل آرايشي و بهداشتي سوزان پوسنيك مي‌گويد: هر بار كه آن را باز مي‌كنيد هوا واردش مي‌شود و به همين دليل خشك مي‌شود.

راه‌حل: برس را به داخل لوله بچرخانيد به‌جاي اينكه آن را به داخل و خارج ببريد. به گفته‌ي پوسنيك، زيرا بدين ترتيب پوششي ۳۶۰ درجه و پر‌فايده خواهيد داشت.

  1. در زمان كم با لايه‌هاي زيادي ريمل، مژه‌ها را مي‌پوشانيد.

وقتي انواع زخم پاي ريمل در ميان باشد، يك لايه پر از ريمل كار را آسان‌تر مي‌كند. اما كوزنسا مي‌گويد كه چند لايه ريمل مرطوب را روي ريمل مرطوب قبلي زدن، حجم و اندازه بيشتري به مژه‌ها نمي‌بخشد. اين كار تنها ريمل زيادي را از بين مي‌برد.

راه‌حل: فقط صبر و شكيبايي نياز است. كوزنسا مي‌گويد كه كمي صبر كنيد تا هر لايه ريمل خشك شود. زيرا به مقداري چسبندگي نياز داريد تا لايه‌هاي اضافي بدون توده شدن روي مژه‌ها بنشينند.

  1. ريمل را در تمام صورتتان پخش مي‌كنيد

هميشه در طول روز تكه‌هاي كوچك سياه ريمل را زير چشمانتان مي‌بينيد؟ مطمئناٌ زخم ساق پا يك مرحله‌ي تعيين كننده‌ي كاربردي را از دست داديد.

راه حل: مژه‌هايتان را با شانه‌ي مخصوص مژه شانه كنيد، زيرا جدا كردن مقدار اضافي ريمل بلافاصله بعد از ريمل زدن مانع از ريزش‌ ريمل در طول روز مي‌شود. سونيا كاشوك، آرايشگر و موسس سالن زيبايي سونيا كاشوك مي‌گويد كه، در حين ريمل زدن حركت به سمت بالاي يكساني داشته باشيد، و به ياد داشته باشيد كه بعد از هر لايه بلافاصله مژه‌ها را شانه كنيد.

  1. تكنيكتان را در طي ده سال به‌روز نكرده‌ايد.

نياز نداريد آنچه كه خراب نيست را عوض كنيد، درست است؟ خب، ممكن است مشكل هيچ يك لايتسيموس از اين موارد نباشد. به‌گفته‌ي كاشوك، يكي از چيزهايي است كه هيچ كس به شما نمي‌گويد اما بدانيد هر چه مسن‌تر مي‌شويد، مژه‌هايتان صاف‌تر مي‌شود. در طول زمان نسبت به آنچه هستند سريع‌تر افت مي‌كنند.

راه حل: كاشوك مي‌گويد كه ريملتان را كمي طولاني‌تر از ريشه‌ي مژه‌هايتان بزنيد تا دراماتيك‌تر و ماندگارتر ريمل زده باشيد.



منبع

تظرات ارسال شده