همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
كدام روش زيبايي بيني كم خطرتر است؟

عمل جراحي بيني يا همان رينوپلاستي و تزريق فيلر (ژل) بيني چيست؟ كدام روش بهتر است؟

به گزارش : كدام روش عوارض كمتري دارد؟در ادامه اين دو روش را در كنار هم مقايسه مي‌كنيم تا شما اگر واقعا نياز به ترميم بيني داشتيد، با پماد زخم بستر توجه به شرايط خود انتخاب راحت‌تري داشته باشيد.

هر عمل زيبايي در هر كجاي جهان و زير نظر هر متخصصي كه انجام شود خطرها و عوارض خاص خودش را خواهد داشت پس قبل از انجام هر عمل زيبايي بهتر است به اين نكته توجه داشته باشيد تا جايي كه مي‌توانيد از انجام عمل‌هاي غير ضروري و با هدف زيبايي صرف خودداري كنيد و اگر مصر به انجام آن هستيد بايد خطرهاي ناشي از آن را به جان بخريد.

عوارض بيهوشي

يكي درمان تاول سوختگي با آب جوش از مهم‌ترين خطرها در عمل جراحي بيني استفاده از داروي بيهوشي است كه عوارض خاص خودش را دارد اما در تزريق فيلر (ژل) بيني شما عوارض ناشي از داروهاي بيهوشي را نخواهيد داشت و فقط با تزريق بي‌حسي موضعي و بدون نياز به بستري شدن در بيمارستان به نتيجه دلخواه خواهيد رسيد. افزون بر آن يك عمل تهاجمي را نيز تجربه نخواهيد كرد.

تغيير بيني

بيشترين ترسي چسب زخم بستر كه در عمل‌هاي زيبايي وجود دارد، نتيجه آن است و هميشه اين سوال مطرح مي‌شود كه اگر بيني‌ام خوب نشد و اگر بدتر شد چه كار كنم؟در عمل رينوپلاستي يا جراحي بيني در صورتي كه نتيجه كار شما را راضي نكرده باشد بايد دوباره همه خطرها را به جان بخريد و دست به عمل دوم بزنيد كه معمولا هم نتيجه غيرقابل برگشت خواهد بود اما در روش تزريق فيلر (ژل) در صورتي كه نتيجه را دوست نداشته باشيد، مي‌توانيد با تزريق حلال ژل يا فيلر پماد آلفا مجدد نتيجه را اصلاح كنيد و به حالت دلخواه خود درآوريد.

زمان عمل و هزينه جراحي

عمل جراحي بيني حتما بايد در بيمارستان انجام شود و دور‌ه‌ درمان آن طولاني‌ است اما تزريق فيلر در مطب پزشك انجام مي شود و طول درمان آن قطعا كوتاه‌تر است.ضمن اين كه هزينه‌اي كه براي انجام فيلر بيني پرداخت خواهيد كرد نسبت به رينوپلاستي بسيار پايين‌تر خواهد بود.

كدام بيني، كدام روش؟

تا اين جا برتري روش مري انسان تزريق فيلر بيني نسبت به رينوپلاستي كاملا مشهود است. مهم‌ترين عيب روش تزريق فيلر مناسب نبودن آن براي همه بيني‌هاست. در حقيقت اين روش فقط براي بيني‌هاي كوچكي كه داراي قوز هستند مناسب است و بقيه انواع بيني‌ها براي رفع عيب خود نمي‌توانند از اين روش استفاده كنند.

منبع: خراسان



منبع

تظرات ارسال شده