همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
جابجايي ۲ نوزاد در بيمارستان صحت دارد؟

نوزاد دختر در اين بيمارستان توضيحاتي ارائه داد.

به گزارش گاز عسل : شهرام حامدي فر مدير بيمارستان امام علي (ع) شهرستان انديمشك گفت: در اين بيمارستان ۲ نوزاد دختر متولد شده اند كه در اتاق عمل جابجا نشدند و مشخصات دقيق آن‌ها روي دستنبد قيد شده بود.

او افزود: به علت بي دقتي دقت مادران و پيكو اسميت اند نفيو پرستار مربوطه به دستنبد مشخصات، نوزادان هنگام تحويل به مادران جابجا تحويل داده شدند.

حامدي فر تصريح كرد: پس از گذشت چندين ساعت مادران متوجه مشخصات شده و پيگير موضوع شدند كه به منظور اطمينان آزمايشات پانسمان لوهمن روشه اوليه انجام شد و آزمايش دي ان‌اي هم روز شنبه در اهواز انجام مي‌شود.

مدير بيمارستان امام علي (ع) شهرستان انديمشك اذعان داشت: جابجايي فقط در محيط بيمارستان بوده و هيچ نوزادي ترخيص نشده است و با توجه به حساسيت موضوع پيچش بيضه براي اطمينان آزمايش دي ان‌اي هم انجام خواهد شد.

اين مقام مسئول در پايان از همكاري والدين نوزادان قدرداني كرد و ادامه داد: اين موضوع با توجه به وجود دستنبد روي دست نوزادها، موضوع پيچيده‌اي نيست و فقط براي اطمينان آزمايش‌ها انجام مي‌شود.

براساس اسپري اپسايت اين گزارش؛ در متن منتشر شده فضاي مجازي به اين موضوع اشاره شده بود كه به علت قصور كاركنان بخش زايمان بيمارستان امام علي (ع) طي هفته اخير ۲ نوزاد دختر با هم جابجا شده اند و وضعيت خانواده‌هاي آن‌ها به دليل سردرگمي و شناخت نداشتن از نوزاد خود بسيار وخيم است.

منبع: باشگاه خبرنگاران



منبع

تظرات ارسال شده