همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
افسردگي، حاصل بي خوابي زياد دانشجويان

او افزود: هر يك شب بي‌خوابي به ميزان قابل توجهي در بروز استرس، اضطراب و در نهايت افسردگي دانشجويان تأثير مي‌گذارد.

جبلي گفت: مشكلات بي‌خوابي در دانشجوها بر سلامت روان آنها آثار منفي بيماري پوستي به جاي مي‌گذارد و تبعات بسياري در پي دارد.

او ادامه داد: افزايش بي‌خوابي در دانشجويان و ابتلا آنها به افسردگي منجر به بروز رفتارهايي مانند خودكشي در اين دسته از دانشجويان مي‌شود.

اين مشاور ابراز كرد: يافته‌ها نشان مي‌دهد مشكلات سلامت روان در گروه سني دانشجويان پماد مدي هاني رايج است و متاسفانه به همين ميزان خواب ناكافي در اين گروه نيز بسيار رايج است.

او افزود:مددكاران كه بيشترين آشنايي را با منابع حمايت اجتماعي دارند به كمك دانشجويان مي‌آيند. اضطراب، افسردگي و مشكلات ارتباطي؛ مشكلات رايج دانشجويان است كه گاه آن قدر پانسمان نقره هارتمن وسيع و پيچيده مي‌شوند كه نياز به مشاوره عميق به وجود مي‌آيد.

اين روانشناس گفت: مشاور به حل اكثر مشكلات شخصي، ارتباطي يا هويتي از جمله، اضطراب، استرس و افسردگي، مشكلات ارتباطي و خانوادگي، مشكلات جنسي و مسائل هويتي كمك مي‌كند.

جبلي تصريح كرد: مشاوره پانسمان hartmann مي‌تواند به حل مشكلاتي مانند، سازگاري با فرهنگ جديد، مقابله با شرايط دشوار، تصميم‌گيري‌ها و انتخاب‌هاي سخت يا مشكلات خاص مانند اعتياد كمك كند.

او گفت: مشكلات بي‌خوابي دانشجويان كه از عوامل ديگري به وجود آمده است توسط مشاوران قابل پيگيري و درمان است.

منبع: باشگاه خبرنگاران



منبع

تظرات ارسال شده