همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

امروزه دنيا پر از سم شده، ما هر روزه آنها را جذب ميكنيم، تنفس ميكنيم و مواد شيميايي و فلزهاي سنگين را بداخل بدن وارد ميكنيم. باكتري ها و قارچ هاي مضرر در حين متابوليسم سم ترشح ميكنند.
بنايراين دو بار در سال سم زدايي كردن به پاكسازي بدن و از بين بردن مواد سمي كمك ميكند، اما ۳۶۳ روز ديگر سال چطور، وقتي كه ما سم ها را انباشته ميكنيم ؟
چه ميشد اگر غذايي كه هر روز مصرف ميكرديم نه تنها حاوي مواد مغذي بود بلكه حاوي موادي بود كه سم ها را احاطه ميكرد و باعث پاكسازي بافت هاي بدن ميشد؟
چه ميشد اگر رژيم غذايي ما حاوي مواد دفع كننده سموم بود ؟

با مواد غذايي ذكر شده در زير، شما ميتوانيد اينكار را انجام دهيد:

  1. كلورلا (انواع خزه هاي سبز و تك ياخته اي )
  2. اسپيرولينا
  3. گشنيز
  4. سير
  5. جوانه پانسمان زخم گندم

كلورلا

كلورلا و اسپيرولينا

دو مواد غذايي شگفت انگيزي هستند كه در واقع جلبك هايي هستند كه در آب تازه رشد كرده اند. كلورلا يك ساختار تك سلولي , گرد است كه سرشار از كلروفيل كه حاوي ۲۰ ويتامين و مواد معدني و تمام اسيد هاي آمينه ضروري ميباشد.

اسپيرولينا

يك ساختار چند سلولي مارپيچي ميباشد كه سرشار از كلروفيل و ۱۸ ويتامين و مواد معدني و ۱۸ اسيدهاي آمينه و امگا۳ پماد زخم بستر و اسيدهاي چرب امگا ۶ ميباشد. هر دو اين مواغذايي سرشار از پروتئين و آنتي اكسيدان هستند . و هردو نقش مهمي در جذب فلزهاي سنگين و ديگر مواد سمي را دارند . آنها قادر به جذب سموم هستند , بسيار مهم است كه جايي كه از آن اين مواد غذايي را تهيه ميكنيد معتبر باشد تا مطمئن شويد محصولي ر ا كه خريداري ميكنيد در حال حاضر سموم فلزهاي سنگين را از محيطي كه آلوده بوده و رشد كرده است جذب نكرده باشد.

سير

سير
سرشار از ويتامين C ، ويتامين B6 ،و منيزيم ميباشد. تركيبات فعال آن ، فسفر و آليسين ، باعث خواص درماني آن ميشوند. سير باعث پيشگيري پماد آلفا براي جاي جوش و كاهش شدت ويروسها مانند سرماخوردگي و آنفولانزا ميشود.

همچنين باعث پايين آوردن فشار خون ، كلسترول ليپوپروتئين كم چگالي ميشود و يك آنتي اكسيدان ميباشد.
سير ضد باكتريايي ، ضد قارچ و ضد انگل است . جالب است بدانيدكه سير فلزهاي سنگين را احاطه كرده و به شما كمك ميكند آنها را دفع كنيد . خوردن روزانه ۳ يا بيشتر حبه سير بسيار مفيد است. هميشه ۱۰ دقيقه بعد از بريدن و يا خرد كردن سير براي پخت و پز صبر كنيد و يا آن را خام بخوريد تا آليسين آن شكل بگيرد.

گشنيز

گشنيز نيز به فلزهاي سنگين ميچسبد و آنها را از خون و بافت هاي بدن بيرون ميكشد و آنها را از بدن خارج ميكند. در ضمن گشنيز يك آنتي اكسيدان پماد زخم قوي است كه به خواب شما كمك ميكند، باعث كاهش اضطراب ميشود و قند خون را پايين مي آورد. تخم گشنيز در واقع از همان گياه گشنيز گرفته شده است.

جوانه گندم

جوانه گندم

حاوي كلسيم , فسفر, پتاسيم, منيزيم , ويتامين B, A, C ميباشد . جوانه گندم يك دفع كننده قوي سموم است كه سموم را با آنزيم ها تغذيه كرده و بدن را از فلزهاي سنگين و ساير مواد سمي موجود در بافت ها و اندام ها پاكسازي ميكند.
مانند اسپيرولينا و كلورلا , جوانه گندم نيز منبع شگفت انگيزي از كلروفيل ميباشد.

دستور تهيه غذايي پماد سوختگي مقوي

  • يك مشت حبه سير
  • يك مشت پياز خرد شده
  • يك مشت زنجبيل خرد شده
  • يك مشت ترب كوهي خرد شده
  • نصف مشت فلفل هابانرو خرد شده
  • سركه سيب خالص

آنها را داخل يك مخلوط كن ريخته و ۳ تا ۶ سانتي متر سركه سيب بريزيد. همه تركيبات بهتر است ارگانيك باشد.



منبع

تظرات ارسال شده