همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

ماساژ صورت

تا به حال شده كه صبح زود از خواب بيدار شويد و با يك صورت پف كرده و زرد رنگ مواجه شويد؟؟ بيشتر افراد اين مشكل را دارند.

زماني كه از خواب بيدار مي‌شوند، چهره متفاوتي دارند. در آينه به خود نگاه مي‌كنند و از چهره صبحگاهي خود متعجب مي‌شوند. آن‌ها احساس مي‌كنند صبح‌ها خسته‌تر هستند و صورت پيرتري دارند. بنابراين به دنبال راه حل آن مي‌گردند. از آرايش‌هاي گران قيمت تا جراحي‌هاي پلاستيك پرهزينه، روش‌هاي بسيار زيادي براي جوان‌تر نشان دادن صورت وجود دارد.

متاسفانه با اينكه مي‌توانيد هر روز آرايش مختلفي بر روي صورت خود داشته باشيد، اما در طولاني مدت باعث پيري صورت شما خواهد شد و تاثير بسيار بدي روي صورتتان باقي خواهد گذاشت.

جوانسازي پوست صورت با ماساژ ژاپني

به سوپرازورب اچ جاي اينكه به دنبال روش‌هايي براي پنهان كردن مشكل باشيد، به دنبال راه حلي باشيد كه به طور طبيعي چهره شما را زيباتر و جوان‌تر نشان دهد. صورت رنگ پريده و پف كرده توسط گردش ضعيف جريان خون به صورت ايجاد مي‌شود. با استفاده از اين ماساژ صورت مي‌توانيد در عرض چند هفته به زيبايي مورد نظر خود دست پيدا كنيد. اين ماساژ به نام تاناكا معروف است و توسط آرايشگر معروف ژاپني به نام يوكوكو تاناكا ابداع شده است.

ماساژ تاناكا عضلات صورت را شل مي‌كند و چين و چروك آن را از بين مي‌برد:

تاناكا فرآيندي است كه به سرعت چين و چروك صورت را بر مي‌دارد در حاليكه پوست شما را سفت‌تر مي‌كند. ماساژ غدد لنفاوي در صورت را تحريك مي‌كند، روند سوپرازورب c دفع مواد سمي از بدن را تسريع مي‌نمايد و صورت را شاداب‌تر مي‌سازد.

در طول فرآيند ماساژ قبل از تحريك غدد لنفاوي براي دفع مواد سمي، به آرامي عضلات صورت را شل مي‌كنيد. قبل از اينكه از ماساژ تاناكا استفاده كنيد، بايد به دنبال كرم يا روغن‌هايي باشيد كه براي پوست صورت شما مناسب باشد.

اگر از كرم نامناسبي براي پوست استفاده كنيد ممكن است خارش، قرمزي يا جوش در صورت ايجاد شود. شما مي‌توانيد ار كرم‌هايي استفاده كنيد كه قبلا استفاده مي‌كرديد يا اينكه روغن زيتون را به كار ببريد.

ماساژ صورت بدون كرم يا روغن مناسب آسيب بيشتري بر روي آن وارد خواهد كرد. در ادامه مزاياي استفاده از اين ماساژ را مشاهده مي‌كنيد:

  1. ماساژ صورت به استرس شما كمك مي‌كند:

زندگي مدرن امروزي پر از فشارها پانسمان phmb و سرخوردگي‌هاست و براي افرادي كه احساس استرس دارند اين شرايط حتي بدتر خواهد بود. ماساژ صورت به شما كمك مي‌كند آرام باشيد و از لحظه كنوني لذت ببريد.

براي از بين بردن استرس مي‌توانيد بر روي نقاط فشار تمركز كنيد. در اين حال سردرد شما نيز كمتر خواهد شد.

  1. ماساژ صورت باعث درخشندگي صورت خواهد شد:

اگر هميشه پوست درخشان را تحسين مي‌كرديد، اين ماساژ ۱۰ دقيقه‌اي را دوبار در هفته امتحان كنيد. ماساژ صورت باعث مي‌شود با دفع سموم، صورتي درخشان و سالم داشته باشيد. اين نوع ماساژ آب لازم را به صورت شما مي‌رساند و از ايجاد پف در آن جلوگيري مي‌نمايد.

  1. ماساژ صورت رنگدانه‌هاي ناخواسته را به حداقل مي‌رساند:

رنگ‌هايي كه طور ناخواسته در زير بافت‌ها جمع لوهمن روشه مي‌شود معمولا به خاطر ناخالصي‌هاي موجود در پوست و كاهش كلاژن ايجاد مي‌شود. همين امر باعث ايجاد تن رنگي نامناسب خواهد شد. ماساژ صورت به بازگرداني رطوبت به پوست كمك مي‌كند.

  1. ماساژ صورت به حذف مويرگ‌هاي پاره از پوست كمك مي‌كند:

زماني كه رگ‌هاي خوني در پوست پاره مي‌شود،يك خط قرمز يا بنفش كوچك در آن ظاهر خواهد شد. ماساژ مي‌تواند پوست شما را از شر اينگونه موارد خلاص كند. براي اينكه نتيجه بهتري بگيريد مي‌توانيد از روغن بادام براي ماساژ استفاده كنيد.

  1. كاهش چين و چروك پوست با ماساژ

چين و چروك موجود در صورت معمولا به خاطر كاهش كلاژن ايجاد مي‌شود كه اينگونه موارد با اخم كردن بدتر مي‌شود. يك ماساژ صورت توليد كلاژن را تحريك كرده و باعث پر شدن اين جراحي پوست چين و چروك‌ها مي‌شود.

  1. افزايش جريان خون در صورت به كمك ماساژ

افزايش جريان خون به جوانسازي پوست صورت شما كمك زيادي ميكند؛ جريان بد خون باعث ايجاد پف و رنگ پريدگي در صورت شما مي‌شود. با استفاده از ماساژ در اطراف دهان، چشم و ابرو جريان خون را افزايش دهيد و از ايجاد پف جلوگيري نماييد.



منبع

تظرات ارسال شده