همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

105246

وضعيت سنتي بهترين حالت براي باردار شدن است زيرا بسيار راحت بوده و تماس دو بدن در آن بهتر است. دو طرف رودرروي هم هستند و تمام مدت مي‌توانند همديگر را بوسيده يا در آغوش گيرند. در اين حالت زن مي‌تواند آزادانه حركت كند و مرد مي‌تواند با بلند كردن خود با دست‌هايش يا بالا كشيدن بدنش بااستفاده از زانوهايش، بخشي از وزن خود را از روي زن بردارد.

وضعيت سنتي يكي از بهترين وضعيت‌هاي رابطه‌ جنسي براي باردار شدن سريع‌تر است. اين وضعيت براي بارداري مطلوب‌ترين حالت است—گرچه تقريباً در هر حالت از رابطه ‌جنسي مي‌توان باردار شد.

در اين وضعيت كه جزء قديمي‌ترين حالت‌ها براي رابطه‌ جنسي است، زن با پاهايي باز شده به پشت مي‌خوابد و هر دو زانوي خود را خم مي‌كند و كف پاها را محكم روي زمين قرار مي‌دهد. سپس مرد روي او مي‌خوابد. البته اين حالت پايه مدل‌هاي ديگري هم دارد: مثلاً زن يك يا هر دو پاي خود را بلند مي‌كند و مرد يا آنها را در دست مي‌گيرد و يا آنها را روي شانه‌هاي خود قرار مي‌دهد؛ يااينكه يكي يا هر دو زانوي خود را باز مي‌كند.

براي لقاح نيز كرم محافظ مدي هاني اين حالت بهترين حالت براي باردار شدن است زيرا وقتي زن به پشت مي‌خوابد، واژن رو به پايين است و رفتن اسپرم به داخل آن و گذشتن از گردنه رحم و وارد شدن به رحم راحت‌تر صورت مي‌گيرد. يكي ديگر از فوايد اين حالت اين است كه اين امكان را فراهم مي‌كند كه آلت مرد عميق‌تر وارد واژن زن شود تا اسپرم بعد از انزال مستقيم‌تر وارد گردنه رحم شود.

وقتي مي‌خواهيد در بهترين حالت رابطه ‌جنسي باردار شويد، و احتمال باردار شدن خود را پس از انزال افزايش دهيد، اين نكات را رعايت كنيد:

مرد بايد آلت تناسلي خود را تا حد امكان بيشتر به عمق واژن فرو برده تا كمترين ميزان از مايع انزال شده بيرون از واژن بريزد.
پس از بيرون كشيدن آلت، مرد مي‌تواند به آرامي دو لب دستگاه تناسلي زن را به سمت هم فشار دهد تا مايع انزال شده از آن بيرون نريزد.
زن بايد براي 20 تا 30 دقيقه بعدي همانطور به پشت دراز بكشد. بهتر است كه زير كمر او بالشي قرار گيرد تا لگن او كمي از روي زمين بلند شود.

طبيعي است كه وقتي زن از جاي خود بلند مي‌شود كمي از مايع انزال شده از واژن بيرون بريزد اما اين احتمال بارور شدن او را كاهش محصولات مدي هاني نمي‌دهد زيرا در اين نقطه بيشتر اسپرم‌هايي كه در واژن مانده‌اند زنده نيستند. به همان دليل، به پشت خوابيدن زن بيشتر از 30 دقيقه احتمال بارور شدن زن را بيشتر نمي‌كند.

اگر دوست داريد تنوع بيشتري در رابطه‌جنسيتان باشد، مي‌توانيد از مدل‌هاي زير براي باردار شدن استفاده كنيد:

خوابيدن دو طرف به پهلو كنار يكديگر نيز يكي از راه‌هاي خوب براي آندسته از زوج‌هايي است كه يكي از طرفين اضافه‌وزن يا كمردرد دارد. اينكار را مي توانيد هم به صورت رو در رو و هم طوري كه مرد از پشت زن را در آغوش گرفته و آلت خود را از پشت وارد واژن زن كند، انجام دهيد.
سكس از پشت طوري است كه مرد از پشت آلت جنسي خود را وارد واژن زن مي‌كند. زن مي‌تواند هم روي شكم دراز بكشد و هم روي زمين زانو بزند و يا به پهلو دراز بكشد. مرد پشت او مي‌ايستد يا او نيز زانو مي‌زند. اين روش باعث مي‌شود كه اسپرم در گردنه رخم نيز ذخيره شود.
در استفاده از هركدام از وضعيت‌ها، پس از انزال، زن مي‌تواند هم روي شكم 20 تا 30 دقيقه بخوابد يا به پشت برگشته و با بالا نگه داشتن لگن خود همانطور كه در بالا اشاره شد، دراز بكشد.

نيازي به گفتن ژل medihoney نيست كه وضعيت رابطه جنسي كه براي باردار شدن انتخاب مي‌كنيد هرچه كه باشد، بايد از كاري كه مي‌كنيد نهايت لذت را ببريد و اين برايتان نبايد به يك عادت يا امر عادي تبديل شود.



منبع

تظرات ارسال شده