همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
توليد دارو توسط چيني ها,اخبار اقتصادي,خبرهاي اقتصادي,تجارت و بازرگاني
مديرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار از پيشنهاد چيني‌ها سوپرازورب p براي توليد دارو در اين منطقه با هدف توزيع و مصرف در كشورهاي مسلمان با برند حلال خبر داد.

عبدالرحيم كردي در گفت‌وگو با ايسنا، با اشاره به درخواست چيني‌ها مبني بر فعاليت در منطقه آزاد چابهار به منظور توليد دارو براي مصرف در كشورهاي مسلمان و منطقه‌ با برند حلال، اظهار كرد: چيني‌ها پيشنهادي را در ارتباط با توليد پانسمان phmb دارو به جهت عرضه به كشورهاي منطقه‌اي و اسلامي ارائه كرده‌اند كه اين پيشنهاد در دست بررسي است و يكي از موضوعاتي است كه مي‌تواند زمينه‌ همكاري‌هاي مناسبي را فراهم كند. در عين حال بايد بدانيم كه چيني‌ها در زمينه توليد دارو موفق هستند و بازارهاي مناسبي نيز دارند.

 

وي ادامه داد: چيني‌ها درخواست كرده‌اند كه سوپرازورب c زمينه براي فعاليت آنها جهت توليد دارو به منظور عرضه در كشورهاي مسلمان و منطقه‌اي با برند حلال، در منطقه آزاد چابهار فرآهم شود تا با توجه به ملاحظاتي كه مسلمانان در مسائل مختلف از جمله مصارف دارويي دارند، بتوانند داروي با برند حلال را در ايران و در منطقه آزاد چابهار توليد كنند.

 

مديرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار با لوهمن روشه بيان اين‌كه از پيشنهاد چيني‌ها در اين رابطه استقبال كرده‌ايم، گفت: براساس مذاكرات صورت گرفته آنها علاوه بر اين‌كه مي‌توانند با داروسازان داخلي به صورت مشترك فعاليت خود را انجام دهند، خواهند توانست به صورت مستقيم در اين رابطه سرمايه‌گذاري كنند و امكانات لازم جهت توليد دارو با مشخصات مذكور در اختيار آنها قرار خواهد گرفت.

 

به سوپرازورب h گزارش ايسنا، ايجاد زون (منطقه) تخصصي تجهيزات پزشكي و صنايع دارويي يكي از برنامه‌هاي مدنظر در منطقه آزاد چابهار بوده كه به نظر مي‌رسد با توجه به پيشنهاد ارائه شده از سوي چيني‌ها جهت توليد دارو براي مصرف در كشورهاي مسلمان و منطقه‌اي با برند حلال، بتوان اين اتفاق را سرآغاز فصلي جديد در راستاي ايجاد اين زون تلقي كرد.

 

 



منبع

تظرات ارسال شده