همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
اين گياه كليه تان را  به‌طور كامل درمان مي كند

كليوي است.

به سيكاكر گزارش : شلغم داراي يك ماده ضدميكروب قوي است و به‌دليل داشتن نشاسته و مواد قندي هرگز تحت تأثير ميكروب‌هاي هوا اسپري اوپسايت فاسد نمي‌شود. شلغم غذاي بسيار مفيدي است كه قوه بينايي را تقويت كرده و معده را ضدعفوني مي‌كند؛ از طرفي يكي از غذاهاي مفيد براي برطرف كردن سرماخوردگي، شلغم است.
بر اساس اين گزارش، وجود مواد مفيدي مانند فسفر، كلسيم و آهن در شلغم موجب تقويت عمومي بدن پانسمان لوهمن روشه مي‌شود. از طرفي شلغم داراي ويتامين(ث) و (ب) است، لذا اگر زمان پختن آن زياد باشد خواص خود را از دست ‌مي‌دهد. همچنين اين ماده براي درمان بيماري‌هاي كليوي مفيد بوده و به مرور زمان بيماري را به‌طور كامل درمان خواهد كرد.
همچنين نكته مهم ديگر درباره شلغم اين است كه پيچش بيضه اين ماده به‌دليل نفاخ بودن بايد تا جايي كه امكان دارد با آويشن خورده شود تا تأثير خوبي روي بدن داشته باشد. از طرفي شلغمي مناسب است كه پوست آن شفاف و صاف باشد و درون شلغم خوب بايد روشن باشد، شلغم‌هاي كوچك شيرين‌تر و شلغم‌هاي بزرگ موثرتر هستند.
بر اساس اين گزارش، طبق گفته اكثر كارشناسان طب سنتي، گاز عسل مصرف شلغم جزء موادي است كه در احاديث نيز به آن اشاره شده و اگر مردم مصرف اين ماده را به‌صورت مداوم در سبد غذايي خود قرار دهند، گرفتار بسياري از بيماري‌ها نخواهند شد.
آنا


منبع

تظرات ارسال شده