همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
بيماري هاي عجيب و غريب را با اين سركه درمان كنيد

و علاوه بر آن در زيبايي نيز كاربرد فراواني دارد.

به گزارش ، سركه سيب ويژگي هاي مفيدي در زمينه زيبايي و سلامت بدن دارد و تقريبا براي هر بيماري مفيد است. در اين مقاله در مورد برخي از بيماري هايي كه با سركه سيب درمان مي شوند، صحبت شده است.سركه سيب ويژگي هاي مفيدي در زمينه زيبايي و سلامت بدن دارد و تقريبا براي هر بيماري مفيد است.

در اين مقاله در مورد برخي از بيماري هايي كه با سركه سيب درمان مي شوند، صحبت شده است.

آكنه
دو فنجان سركه سيب را با حدود نيم كيلو ترب كوهي خرد شده، مخلوط كنيد و بگذاريد 2 هفته باقي بمانند.سپس آن را روي يك الك با شبكه طوري بسيار ريز ريخته و كاملا فشار دهيد.يك گلوله پنبه به روي مايع حاصل زده و هر روز روي آكنه بماليد. پس از مدتي آكنه ها برطرف مي شوند.

لكه هاي پيري (لكه هاي كبدي)
2 قاشق چايخوري سركه سيب را با يك قاشق چايخوري آب پياز مخلوط كنيد. محلول حاصل را هر روز به روي نقاط تيره شده پوست بماليد.پس از گذشت حدود 2 هفته، به مرور لكه ها ناپديد مي شوند.

پير سوپرازورب p شدن
آيا سركه سيب مي تواند همان اكسير جواني باشد كه همه ما به دنبالش هستيم؟ اينطور به نظر مي رسد.2 قاشق چايخوري عسل و 2 قاشق چايخوري سركه سيب را در يك ليوان آب مخلوط كنيد.اين معجون را هر روز ميل كنيد تا دستگاه سوخت و سازتان به درستي كار كند كه آن نيز به نوبه خود شادابي جواني را به شما باز مي گرداند.سوخت و ساز كم كار، قاتل زيبايي است و چنانچه كاركرد آن را در حالت خوبي حفظ كنيد، مي توانيد علايم پيري را از خود برانيد.

حساسيت ها
سركه سيب يكي از بهترين درمان هاي حساسيت در دسترس است. اين مايع ويژگي هاي آنتي بيوتيك و آنتي هيستامين- كه در دنياي امروز ما بسيار باارزش هستند، دارد.در روزهايي كه بيش از گذشته گرفتار بيماري ها و حملات حساسيتي مي شويم، اين مايع حيات بخش بسيار كارآمد است.درمان هاي مربوط به حساسيت معمولا پرهزينه هستند و در عين حال حدود 30 درصد از افراد معتقدند كه اين داروها چندان اثري در درمان شان نداشته اند.بدن يك فرد مبتلا به حساسيت در برابر تحريك كننده هاي محيطي مانند گردوغبار و گرده هاي گل با توليد هيستامين بسيار زياد واكنش نشان داده و بدين ترتيب به جنگ اين ذرات مي رود.

اما همين هيستامين توليد شده، موجب تمام علايم حساسيتي مي شود.مصرف سركه سيب به عنوان آنتي هيستامين طبيعي مي تواند علايم حساسيتي را از ميان بردارد و همچنين لوهمن روشه جلوي توليد و انتشار هيستامين را بگيرد و فرد دچار تورم، سرخي، خارش، چشم هاي پرآب، عطسه هاي غيرقابل كنترل و انسداد بيني، سردرد، آسم و سرفه نشود.

تمام كاري كه بايد انجام دهيد، مخلوط كردن يك قاشق غذاخوري سركه سيب و يك قاشق غذاخوري عسل و يك قاشق غذاخوري ليموترش و نوشيدن روزي سه بار از آن است.پس از چند هفته، تفاوت را حس خواهيد كرد. بدن تان در برابر انواع حساسيت ها حالت دفاعي طبيعي خواهد داشت. كليد مهار حساسيت در اين است كه به طور مرتب سركه سيب بنوشيد.

آرتروز
اگرچه سركه سيب نمي تواند آرتروز را درمان كند اما مي تواند دردهاي ناشي از اين مشكل را برطرف كند و بسياري از مردم اثربخشي آن را تاييد كرده اند.پتاسيم موجود در سركه سيب، جلوي تشكيل كلسيم در مفاصل را مي گيرد.كلسيم معمولا موجب سفتي مفاصل و در نتيجه دردناكي آن مي شود. علاوه بر آن برخي معتقدند كه آرتروز در حقيقت بر اثر انباشت سم در مفاصل به وجود مي آيد.وجود پكتين در سركه سيب سموم را از بدن جذب و حذف مي كند. همچنين اين سركه يك سم زداي طبيعي است كه مي تواند كل بدن را پاكسازي نمايد.براي تسكين درد مي توان يك قاشق سوپخوري سركه سيب را با آب مخلوط كرده و همراه وعده غذايي مصرف كرد.

آسم
در بررسي ها مشخص شده كه سركه سيب مي تواند شش ها و سيستم ايمني بدن، كه هر دو براي مبتلايان به آسم ضروري اند، تقويت سوپرازورب c كند.با تركيب سركه سيب و عسل مي توان تعادل اسيدي/قليايي بدن را تامين كرد و جلوي حملات آسم را گرفت.يك قاشق غذاخوري سركه سيب و يك قاشق چايخوري عسل را در يك فنجان آب گرم مخلوط كرده و زماني كه احساس ناراحتي ناشي از آسم كرديد، از آن بنوشيد.نيم ساعت بعد حال تان خوب خواهد شد. اما اگر خس خس سينه تان همچنان ادامه داشت، همين مقدار نوشيدني را دوباره مصرف كنيد.اما در بيشتر مواقع با همان بار اول نوشيدن سركه و عسل، مشكلات تنفسي برطرف مي شوند.

پاي ورزشكاران
پاي ورزشكاران نوعي بيماري قارچي است كه در پا ديده مي شود.اگر به اين بيماري مبتلا هستيد، روزي دو بار پاهاي خود را در مخلوطي از سركه سيب و آب – از هركدام نصف- فرو بريد تا به تدريج علايم اين بيماري از بين بروند.يا مي توانيد فقط كمي سركه سيب به نقاط مبتلا، چند بار در روز و هنگام خواب براي تسكين درد بماليد.

عفونت مثانه و كليه
براي درمان اين عفونت ها، يك فنجان از مخلوط زير روزي سه بار مصرف كنيد:چهار فنجان آب مقطر، 2 قاشق غذاخوري الياف خشك پوست ذرت، يك قاشق چايخوري عسل گندم سياه (عسل گندم سياه يك نوع عسل سياه است)، نصف قاشق چايخوري سركه سيب.اگر هم خواستيد مي توانيد اين نوشيدني را خنك ميل كنيد.

خونريزي
سركه سيب قرن ها به وسيله پزشكان براي درمان جراحت ها و درمان خونريزي استفاده مي جراحي پوست شده است. اثرات آدرنالين مانند سركه سيب باعث لخته شدن خون و بند آمدن خونريزي مي شود.سركه سيب به طور كلي مي تواند با بالا بردن سيستم ايمني بدن، جراحت ها را به سرعت درمان كند و در دوران پس از جراحي- البته به جز جراحي هاي مربوط به روده- در بهبود سريع تر بيمار، بسيار موثر باشد.

خونريزي از بيني
براي بند آوردن خونريزي از بيني، يك گلوله كوچك پنبه را به سركه سيب آغشته كنيد و درون حفره بيني در حال خونريزي تان بگذاريد.سرتان را هم كمي به عقب برگردانيد تا جاذبه زمين جهت حركت خون را برعكس كند.اثر لخته كنندگي سركه سيب بسيار سريع تر از صرفا عقب نگهداشتن سر و قرار دادن پنبه خالي درون حفره بيني است.

فشار خون
سركه سيب حاوي پتاسيم است. پتاسيم به متعادل شدن مقدار سديم بدن كمك مي كند و بدين ترتيب از فشار خون مي كاهد.همچنين سركه سيب داراي منيزيم است و فشار را از رگ هاي خوني برمي دارد و به طور موثري از فشار خون فرد كاسته مي شود.

بوي بدن
سركه سيب يك ضدعفوني كننده طبيعي است و مي تواند به عنوان دئودورانت بدن مورد استفاده قرار گيرد، زيرا باكتري ها و ميكروب هايي كه موجب بوي بد بدن مي شوند را از بين مي برد.
هر روز يك گلوله پنبه را درون سركه سيب كرده و به زير بغل تان بماليد و بدين ترتيب هر نوع بويي محو مي شود. براي بوي بد پا نيز، مخلوطي از 1 ليتر سوپرازورب h آب و 1 فنجان سركه سيب آماده كنيد.پاي بدبوي خود را هفته اي سه بار درون آن بگذاريد تا باكتري هايي كه موجب بدبويي مي شوند را از بين ببرد.

منبع: روزنو



منبع

تظرات ارسال شده