همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
 بوي دهان را طبيعي نابود كنيد

آن را بلد نيست. اين در حالي است كه راه هاي زيادي براي مقابله با آن وجود دارد.

به گزارش ، تا به حال شايد راه هاي سوپرازورب c متفاوتي را براي مقابله با بوي بد دهان برگزيده باشيد و البته از هيچكدام نيز نتيجه نگرفته ايد. در اين جا چند روش طبيعي و متفاوت براي شما آماده كرده ايم كه مي توانيد از آن استفاده كنيد.

** برگ نعنا يكي از بهترين بوگيرهاي دهان است. تعدادي برگ نعنا را در دهان خود قرار دهيد و آن ها را به مرور مانند يك شكلات بخوريد. اين كار باعث مي شود تا سوپرازورب h بسياري از باكتري هاي دهان جذب نعنا شده و بوي دهان شما خوب ميشود.

** آب نمك نيز مي تواند روشي منسب براي نابود كردن بوي دهان باشد. مقداري نمك را در آب ولرم حل كنيدو آن را چند بار قرقره كنيد. اين محلول بسياري از بوي بد دهان را از بين مي برد.

** مسواك زدن هميشه مي تواند گزينه خوبي براي از بين بردن بوي دهان باشد اما اين بار جراحي پوست مسواك زدن را با جوش شيرين تجربه كنيد. اين ماده را كمي روي مسواك بريزيد و دهانتان را با آن بشوييد. البته مواظب باشيد آن را نخوريد.

** سيب يكي از ميوه هاي ضدباكتري است. اين ميوه مي تواند بسياري از ميكروب هايي كه در دهان شما بوي بد توليد ميكنند را بكشد و همچنين خيلي راحت بوي بد دهان را از بين مي برد.

** شايد به نظر شما خيلي درست به نظر نرسد اما پزشكان لوهمن روشه به اين نتيجه رسيده اند كه خوردن ماست مي تواند ميزان زيادي از باكتري هاي دهان شما را شته و آن را خوش بو كند.

** ويتامين ها مي توانند در اين مسير به شما كمك به سزايي كنند از همين رو بهتر است از ويتامين C استفاده كنيد. براي دريافت اين ويتامين روزانه مصرف پرتقال را فراموش نكيند.

** آب زيادي بنوشيد تا دهان شما هميشه تميز باشد. پانسمان phmb آب خاصيتي دارد كه مي تواند كثيفي ها را با خود شسته و از دهان شما خارج كند. روزانه نوشيدن 8 تا 9 ليوان آب را فراموش نكنيد.

منبع: باشگاه خبرنگاران



منبع

تظرات ارسال شده