همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
 آسان و راحت سايز كم كنيد+ دستورالعمل ۴ نوشيدني چربي سوز شكم

و آسان چربي‌هاي شكمتان را آب و سايز دور كمرتان را كم كنيد.

به گزارش بسياري از افراد از اضافه وزن و چاقي رنج مي‌برند و به دنبال انواع و اقسام رژيم‌هاي لاغري هستند تا بتوانند زيبايي و تناسب اندام خود را به دست آورند.
ما به شما چهار نوشيدني لاغر كننده معرفي مي‌كنيم كه مي‌توانيد با نوشيدن آنها سايزتان را كم كنيد، البته بايد توجه داشته باشيد كه هيچ فرمول معجزه آسايي وجود ندارد كه بتواند يك‌شبه يا يك‌هفته‌اي سايز دور كمر شما را كم كند، اما برخي مواد جراحي پوست غذايي و نوشيدني‌ها به كاهش وزن و لاغري كمك مي‌كند.
بايد توجه داشت كه رژيم غذايي سالم و تحرك بدني در كاهش وزن بسيار حائز اهميت است، اما مصرف برخي مواد غذايي يا نوشيدني‌ها با حذف سموم به كاهش سايز دور كمر و لاغري كمك مي‌كنند چرا كه اين نوشيدني‌ها حاوي فيبر و آنتي اكسيدان هستند و به عملكرد دستگاه گوارش و نفخ ناشي از هضم آهسته غذا كمك مي‌كند.
نوشيدني‌هايي كه سايز دور كمرتان را كم مي‌كند
اين چهار نوشيدني افزون بر كاهش وزن حاوي مواد مغذي است و كالري زيادي ندارند.

نوشيدني لاغري و تقويت كننده دستگاه گوارش
نوشيدني آناناس ليمو و دانه‌هاي كتان به دليل آنكه حاوي آنزيم‌ها، ويتامين C و اسيد‌هاي آمينه است كه به كاهش وزن و سايز دور كمر كمك مي‌كند همچنين عملكرد سيستم گوارش را بهبود سوپرازورب c مي‌بخشد و از تجمع مايعات در شكم جلوگيري مي‌كند.

مواد تشكيل دهنده

تكه از آناناس
آب نصف ليمو
يك قاشق غذاخوري از دانه‌هاي كتان (۱۵ گرم)
يك ليوان آب (۲۰۰ ميلي ليتر)

روش آماده سازي و طرز استفاده

آناناس را به قطعات كوچك خرد كنيد و آن را داخل مخلوط كن بريزيد؛ آب ليمو و دانه‌هاي كتان را به آن اضافه كنيد براي آنكه اين تركيب بهتر مخلوط شود يك ليوان آب به آن اضافه كنيد و آن را به خوبي در مخلوط كن هم بزنيد تا نوشيدني يك‌دستي به دست بيايد، بلافاصله پس از آماده شدن آن را بنوشيد.
نوشيدني طبيعي ضد يبوست
اين نوشيدني طبيعي حاوي آب مركبات و سبزيجات بوده كه به دفع مواد زائد ناشي از هضم غذا در روده كمك مي‌كند و با تحريك حركت روده و كاهش التهاب در از پانسمان phmb بين بردن يبوست موثر است.
مواد تشكيل دهنده

يك عدد گريپ فروت
سه عدد پرتقال
يك اسلايس آناناس
پنج برگ اسفناج

روش آماده سازي و طرز استفاده

ابتدا آب مركبات را بگيريد، سپس آناناس را به تكه‌هاي كوچك خرد كنيد و آن را به همراه آب مركبات در داخل مخلوط كن بريزيد و براي ۲ دقيقه اين تركيبات را در مخلوط كن هم بزنيد تا نوشيدني كوچك كننده سايز دور كمر و ضد يبوست آماده شود. بايد توجه داشته باشيد كه بلافاصله بعد از تهيه اين نوشيدني آن را بنوشيد.

نوشيدني چربي سوز شكمي
زنجبيل و خيار با بهبود عملكرد متابوليسم بدن شما به چربي سوزي كمك مي‌كند و در كاهش چربي‌هاي دور شكم و سايز دور كمر موثر است

مواد تشكيل دهنده

۲ قاشق غذاخوري سوپرازورب p از ژل آلوئه ورا (۳۰ ميلي ليتر)
يك كف جعفري
نصف خيار
يك قاشق زنجبيل
نصف ليوان آب (۱۰۰ ميلي ليتر)

روش آماده سازي و طرز استفاده

همه تركيبات را در مخلوط كن بريزيد و خوب آن را به هم بزنيد تا اسموتي يك‌دستي به دست بيايد و سپس آن را بلافاصله بنوشيد.

نوشيدني لاغري و كاهش چربي خون
آب ملون به كاهش سايز دور كمر شما كمك مي‌كند؛ ملون و خيار داراي خواص ديورتيك هستند كه از تجمع مايعات در بافت بدن جلوگيري مي‌كنند و به دليل آنكه حاوي آنتي اكسيدان هستند در لاغري تاثير بسزايي دارند افزون بر اين، اين دو ماده غذايي به كنترل كلسترول و محافظت كبد بدن كمك مي‌كنند.
مواد تشكيل دهنده

سه اسلايس ملون
آب نصف ليمو
يك عدد خيار
پانسمان هيدروكلوئيد چيست يك قاشق چايخوري زنجبيل تازه (۵ گرم)
نصف ليوان آب (۱۰۰ ميلي ليتر)

روش آماده سازي و دستورالعمل استفاده

ملون و خيار را خرد كنيد و داخل مخلوط كن بريزيد؛ آب ليمو، زنجبيل و نصف ليوان آب را به آن اضافه كنيد و پس از اينكه اين مواد با يكديگر مخلوط شدند، آن را بنوشيد.



منبع

تظرات ارسال شده