همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
داروي درمان صرع,اخبار پزشكي,خبرهاي پزشكي,مشاوره پزشكي
اخير

تبليغاتي براي درمان صرع با داروي توليد داخل انجام مي شود كه سازمان غذا و دارو، هيچ گونه مجوزي براي آن صادر نكرده است.

به گزارش مهر، بيماران مبتلا به صرع و كساني كه دچار تشنج هاي سوربكت چيست شديد مي شوند، همواره مي بايست تحت مراقبت هاي دارويي باشند. 

داريوش نسبي طهراني مديرعامل انجمن صرع ايران، از دارو به عنوان درمان اصلي بيماران مبتلا به صرع نام برد و گفت: در بحث درمان بيماران مصروع، دو مسئله وجود دارد. نخست، اينكه دارو وجود داشته باشد و مسئله دوم، در دسترس بودن دارو است. البته زمان دسترسي به دارو مي‌تواند براي بيماران مصروع، حياتي و آسيب زننده باشد. يعني اگر به شركت سوربكت موقع و در زمان كوتاه، به دارو دسترسي نداشته باشند، مي‌تواند براي آنها خطرناك باشد.

وي با اشاره به وجود ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار بيمار مبتلا به صرع در كشور، افزود: وابستگي اين بيماران به دارو بالاست و نمي‌توان به يكباره داروي آنها را تغيير داد.

درمان هاي دارويي اين دسته از بيماري هاي خاص كه هزينه زيادي دارد، بعضا باعث مي شود عده اي بخواهند از اين امكان براي كسب درآمد سواستفاده كنند. به طوري كه اخيرا، شاهد تبليغ يك قلم پانسمان عسل داروي گياهي توليد داخل هستيم كه عنوان مي شود اين دارو براي درمان صرع و كنترل تشنج، مفيد است.

بهتر است به قسمت هايي از تبليغات اين داروي گياهي توجه كنيد: «اگر از درد كشيدن عزيزان و دوستان در برابر بيماري صرع و تشنج رنج مي بريد،

اگر از مراجعه هاي مكرر به مراكز درماني خسته شده ايد؟ نگران نباشيد ما براي شما داروي منحصر به فرد و كاملا ارگانيك را پيشنهاد مي كنيم كه در مدت زمان بسيار كوتاهي توانسته تعداد پانسمان جراحي سوربكت كثيري از بيماران مبتلا به صرع و تشنج بسيار شديد را درمان كند.

اين كپسول كه كاملا گياهي و ارگانيك بوده و بدست توانمند متخصصان ايراني ساخته شده توانسته جامعه پزشكي را به شوك وا دارد. و در درمان قطعي و تدريجي صرع و تشنج حاد بسياري از بيماران موثر واقع گردد. اين دارو در تقويت حافظه، درمان آلزايمر، تقويت قواي جسمي و بالا بردن سطح يادگيري بسيار تاثير گذار بوده و هست.»

داروي درمان صرع,اخبار پزشكي,خبرهاي پزشكي,مشاوره پزشكي

در نمايندگي سوربكت همين حال، سازمان غذا و دارو نسبت به اين تبليغات واكنش نشان داده است.

مهناز خانوي مديركل امور فرآورده هاي طبيعي، سنتي و مكمل سازمان غذا و دارو، توليد و عرضه  اين محصول هيچ گونه مجوزي از سازمان غذا و دارو ندارد.



منبع

تظرات ارسال شده