همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
بررسي مصرف نابجاي تزريق خون در كودكان و نوزادان

هاي جانبي با كاهش موارد مصرف نابجاي تزريق در كودكان بالاي چهار ماه، توضيحاتي ارائه داد.

به گزارش : شهلا انصاري فوق كرم رژودرم تخصص خون و سرطان و عضو هيئت علمي دانشگاه علوم پزشكي ايران، در سمينار مديريت خون بيمار با موضوع تخصصي تزريق خون و فرآورده هاي آن در كودكان و نوزادان با رويكرد كاهش مصرف كه در سالن اجتماعات بيمارستان مفيد برگزار شد، درباره موارد مصرف گلبول قرمز در كودكان بالاي چهار ماه و استفاده از درمان هاي جانبي با كاهش پماد سوختگي موارد مصرف نابجاي تزريق صحبت كرد.

در ادامه، آذر كيوان فوق تخصص خون اطفال و عضو هيئت علمي موسسه آموزشي و پژوهشي طب انتقال خون، درباره تعريف مديريت خون بيمار و كاربرد آن در زمينه هاي هماتولوژي كودكان سخنراني نمود.

محمد فرانوش فوق تخصص خون و سرطان و عضو هيئت علمي دانشگاه علوم پزشكي ايران، هيدروژل موارد مصرف گلبول قرمز در نوزادان و كودكان زير چهار ماه و استفاده از درمان هاي جانبي با هدف كاهش موارد مصرف نابجاي تزريق را مطرح كرد.

حسن ابوالقاسمي فوق تخصص خون و سرطان و عضو هيئت علمي دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي، در رابطه با موارد مصرف فرآورده هاي پلاكتي در كودكان و نوزادان و استفاده از خريد قطره فروزومال درمانهاي آلترناتيو با رويكرد مديريت خون بيمار صحبت كرد.

پيمان عشقي فوق تخصص خون و سرطان و عضو هيئت علمي دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي، در مورد موارد مصرف فرآورده هاي پلاسمايي در كودكان و نوزادان و استفاده از درمان هاي آلترناتيو با رويكرد مديريت خون بيمار سخنراني كرد لوزالمعده و در پايان، غلامرضا باهوش فوق تخصص خون و سرطان و عضو هيئت علمي دانشگاه علوم پزشكي ايران، مبحث استفاده از درمان هاي مديكال و داروهاي جانبي جديد به عنوان درمان هاي جايگزين تزريق فرآورده هاي سلولي و پلاسمايي در كودكان و نوزادان را تدريس كرد.

منبع: مهر



منبع

تظرات ارسال شده