همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
رژيم غذايي سالم,اخبار پزشكي,خبرهاي پزشكي,تازه هاي پزشكي
محققان
هيدروژل

مي گويند پيروي از يك رژيم غذايي مناسب مي تواند به كاهش علائم افسردگي كمك كند و در اين زمينه مصرف غذاهاي سالم تر بسيار مفيد است.

به گزارش فارس به نقل از تك تايمز، محققان استراليايي مي گويند اگر افرادي كه در آستانه ابتلا به افسردگي هستند خريد قطره فروزومال مواد غذايي سالم و به خصوص ميوه و سبزيجات مصرف كنند، مي توانند با اين مشكل رواني به شكلي بهتر مقابله كنند و هزينه هاي درمان خود را هم كاهش دهند.

در عين حال افراد در آستانه ابتلا به افسردگي بايد مصرف غذاهاي به شدت پماد سوختگي فرآوري شده را نيز كاهش دهند و تلاش كنند تا حد امكان غذاهاي طبيعي مصرف كنند. البته رعايت اين نكات به بهبود شرايطي كه به افسردگي حاد مبتلا هستند نيز كمك مي كند.

بررسي كه بر روي يك گروه داوطلب ۷۶ نفره مبتلا به افسردگي صورت گرفته اين موضوع پانسمان زخم را ثابت كرده است. بر همين اساس مصرف ميوه و سبزي فرآوري نشده،غلات عادي و حتي ماهي مي تواند شرايط افراد افسرده را بهتر كند.

رژيم غذايي سالم,اخبار پزشكي,خبرهاي پزشكي,تازه هاي پزشكي

از كرم رژودرم جمله مواد غذايي مفيد ديگر براي افراد افسرده مي توان به انواع آجيل، روغن زيتون، زردچوبه و دارچين اشاره كرد. در عين حال مصرف كربوهيدراتهاي تصفيه شده ، قندها، گوشتهاي چرب يا فرآوري شده و نوشيدني هاي گازدار و غيرطبيعي براي افراد افسرده مضر است.



منبع

تظرات ارسال شده