همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
اتاق عمل,اخبار پزشكي,خبرهاي پزشكي,بهداشت
رئيس

انجمن بيهوشي سوپرازورب پي و مراقبت هاي ويژه ايران، گفت: تنها فرق رشته بيهوشي در كشور ما با ساير كشورهاي دنيا، در ميزان درآمد متخصصين بيهوشي است.

عليرضا سليمي، در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: تمام بيمارستان ها در دنيا و كشور ما، جراحي پوست از وجود متخصصين بيهوشي استفاده مي كنند. در ايران، از نقاط مرزي تا پايتخت، همكاران بيهوشي به صورت شبانه روزي مشغول خدمت هستند.

وي با اشاره به جوان بودن رشته بيهوشي در مقايسه با رشته هايي مثل جراحي، گفت: وارد شدن بيهوشي به عرصه پانسمان زخم حفره اي سلامت، باعث شده تحول بزرگي در علم پزشكي به وجود بياييد. خيلي از اعمال جراحي بزرگ، پيوندها و...، منجر به افزايش طول عمر بيماران شده و توانسته تاثير زيادي در حوزه پزشكي داشته است.

سليمي به جايگاه پانسمان هيدروكلوئيد كامفيل بيهوشي در ايران اشاره كرد و افزود: رشته بيهوشي در ايران هم سنگ با بهترين كشورهاي دنيا گام بر مي دارد و تنها فرق رشته بيهوشي در كشور ما با ساير كشورهاي دنيا، در ميزان درآمد متخصصين بيهوشي است. به طوري سوپرازورب سي كه همان تخصص و خدمات را با استاندارد بسيار بالا اما با درآمد پايين انجام مي دهند.

وي گفت: در بين تخصص هاي پزشكي، بيهوشي تخصص جالبي است و خيلي از مردم با توانايي هاي اين رشته آشنا نيستند.

رئيس انجمن بيهوشي و مراقبت هاي ويژه ايران، ادامه داد: از مسئولان وزارت بهداشت درخواست مي كنم، مشكلات كاري و تعرفه اي بيهوشي حل شود تا روند ورود افراد نخبه به اين رشته مرتفع شود.



منبع

تظرات ارسال شده