همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
افرادي كه نبايد به هيچ وجه آدامس مصرف كنند

فك و محل گيجگاه، سردرد بيماران ميگرني افزايش مي يابد. موارد ديگر منع جويدن آدامس در ادامه مطلب اشاره شده است : سلامت پماد مدي هاني نيوز: شما نبايد آدامس بخوريد

به گزارش به نقل از خراسان جويدن آدامس به برخي از افراد به هيچ وجه توصيه نمي شود چرا كه بعضي بيماري پوستي از باورها درباره جويدن آدامس كاملا اشتباه است.

افرادي كه ميگرن دارند

اين تحقيقات در بين افراد مختلف انجام شده است اما در اين ميان افراد مبتلا به ميگرن نشانه اي متفاوت از خود بروز دادند.

اين افراد پيش از انجام اين مطالعات روزانه قيمت پانسمان نوين يك تا شش ساعت آدامس مي جويدند كه به درخواست پزشكان به مدت يك ماه عادت جويدن آدامس را ترك كردند و پس از اتمام اين دوره يك ماهه مشخص شد در ۲۶ نفر از اين بيماران بهبودچشمگيري حاصل شده است.

افرادي كه اضافه وزن دارند

جويدن آدامس به خريد پانسمان تندروت دليل داشتن نوعي شكر، ميل فرد را به خوردن غذاهاي نشاسته اي مانند برنج و نان افزايش و ميل به مصرف ميوه و سبزيجات را كاهش مي دهد و در نتيجه به مصرف مواد غذايي بيشتر و افزايش وزن منجرمي شود.


آسيب به دندان ها

اگر آدامس‌تان پانسمان نقره هارتمن شيرين و در واقع حاوي شكر باشد، شما با هربار جويدن درست مانند اين است كه دندان‌تان را حمام شكر مي كنيد و باعث پوسيدگي دندان مي‌شويد. حتي اگر آدامس بدون قند مصرف كنيد، بازهم دندان‌هايتان در معرض خطر است. جويدن آدامس براي كساني كه دندان هاي پوسيده يادر حال پوسيدن دارند، منع شده است .




منبع

تظرات ارسال شده