همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
شام ديروقت و سنگين براي زنان ممنوع

تهديدي جدي براي سلامت قلب زنان است.

به قيمت پماد زخم بستر گزارش به نقل از ايرنا اين مطالعه با بررسي ۱۱۲ زن با ميانگين سني ۳۳ سال نشان مي‌دهد زناني كه در ساعات پاياني روز و قبل از خواب غذاهاي سنگين و پركالري مصرف مي‌كنند، در معرض بيماري‌هاي قلبي قرار دارند.
بر اساس اين مطالعه نحوه سوخت و پماد مديكال هاني ساز، ‌ريتم شبانه‌روزي و ‌چرخه انسولين-كورتيزول نمي‌تواند از وعده‌هاي سنگين در پايان روز حمايت كند. علاوه بر اينكه بدن نمي‌تواند مواد غذايي مصرفي در پايان روز را به خوبي هضم كند، عدم تحرك در هنگام خواب نيز كالري‌ مصرفي را به انرژي تبديل خريد قطره فروزومال نمي‌كند. بر اين اساس زناني كه پس از ساعت ۶ بعد از ظهر غذاهاي سنگين و پركالري مصرف مي‌كنند، فشار خون، شاخص توده بدني و قند بالاتري دارند.
محققان توصيه مي‌كنند پس از ساعت ۶ بعد از ظهر از مصرف غذاهاي سنگين و به ويژه پركالري اجتناب شود.
بيماري هاي درمان خانگي سوختگي با آب جوش قلبي مهمترين عامل مرگ و مير در سراسر جهان است و علائم آن در زنان متفاوت‌تر از مردان است.
بر اساس آمار انجمن قلب آمريكا، برخي از اين علائم عبارتند از :
-احساس درد در ناحيه فك، گردن، پشت و بازو
-عرق سرد
-تنگي نفس، پزشكي كودكان احساس سبكي سر و حالت تهوع
-احساس فشار و ناراحتي در قفسه سينه
-معده درد
-خستگي
بر اساس مطالعات، زنان در دوران يائسگي و پس از آن بيشتر در معرض بيماري‌هاي قلبي قرار دارند. اين امر ناشي از تغييرات هورموني است و معمولا علائم بيماري در زنان ۵۰ سال به بالا شامل درد در ناحيه معده، گردن، بازو، فك و پشت، قفسه سينه و ضربان نامنظم قلب و تعريق فراوان است.



منبع

تظرات ارسال شده