همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
سيد ياسر رايگاني,اخبار اجتماعي,خبرهاي

اجتماعي,حقوقي انتظامي" src="http://media.sarpoosh.com/images/9708/97-08-c23-2002.jpg" style="max-width:600px; heigth:auto;" title="سيد ياسر رايگاني" />

سخنگوي سوپرازورب h سازمان تعزيرات حكومتي گفت: احساس ما اين است كه خودروسازان هدف‌شان از توزيع قطره چكاني خودرو به بازار اين است كه منتظراخذ مجوز افزايش قيمت آن هستند.

به گزارش لوهمن روشه فارس، سيد ياسر رايگاني سخنگوي سازمان تعزيرات حكومتي كشور درخصوص برخورد با شركت‌هاي لبنياتي گفت: پرونده تخلف هشت شركت بزرگ توليد كننده محصولات لبني از سوي سازمان حمايت از مصرف كنندگان به سازمان تعزيرات آمده است.

 

وي سوپرازورب c افزود: ارزش اوليه اين تخلفات بيش از ۸۲ ميليارد ريال است و ما هم پرونده را براي رسيدگي به شعب ارسال كرده‌ايم و حتما هم به اين تخلف با ميزان ۸۲ ميليارد و بيشتر رسيدگي مي‌كنيم اما به نظرمان اثرگذار نيست و نفعي هم سوپرازورب p به حال مردم ندارد.

 

رايگاني همچنين درخصوص حباب موجود در بازار خودرو گفت: يكي از خودروسازان مي‌گويد من روزانه ۳ هزار خودرو توليد دارم اما آن چيزي كه در بازار ديده مي‌شود عرضه قطره چكاني است.

 

سخنگوي جراحي پوست سازمان تعزيرات حكومتي گفت: اين ميزان توليد و اين ميزان عرضه يكسان نيست و عملا پيش فروش‌هايي كه مي‌شود اثري براي كاهش التهاب بازار ندارد و در نهايت مصرف كننده از اين شرايط ضرر مي‌كند.

 

وي ادامه داد: از آن طرف احساس ما اين است كه خودرو ساز منتظر مجوز افزايش قيمت است كه البته اين مجوز هم به آنها داده نشده است.

 

 



منبع

تظرات ارسال شده