همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
درمان ناهنجاري هاي فك و صورت,اخبار پزشكي,خبرهاي پزشكي,بهداشت
رئيس

انجمن پماد زخم جراحان دهان، فك و صورت ايران، از فراهم شدن امكان درمان ناهنجاري هاي فك و صورت با استفاده از تكنولوژِي هاي ديجيتالي در كشورمان خبر داد.

به گزارش مهر، محمد بيات، در اختتاميه اولين سمپوزيوم صورت ايران، با اشاره به استفاده روزافزون از امكانات جديد ديجيتالي در حوزه پزشكي دنيا، گفت: جراحي دهان، فك وريدي و صورت، جزو اولين رشته هاي پزشكي است كه اين تكنولوژي مورد استفاده قرار گرفته است.

 

وي با تاكيد بر مزاياي استفاده از تكنولوژي هاي ديجيتالي در جراحي هاي دهان و فك و صورت، تصريح كرد: كاهش ريسك عوارض جراحي، كاهش هزينه ها و همچنين، كم شدن مدت زمان حضور بيمار در اتاق عمل و بيمارستان، و نتايج درخشان ژل هيدروزورب آن، از جمله ويژگي هاي استفاده از اين تكنولوژي است.

 

بيات به ساخت بافت مصنوعي با استفاده از امكانات ديجيتالي در دنيا اشاره كرد و افزود: خوشبختانه با تلاش مهندسين و جراحان فك و صورت كشورمان، تقريبا قسمت عمده توانايي ساخت اين تكنولوژي در ايران فراهم شده و من اين نويد را پانسمان زخم بستر مي دهم كه در سال هاي آينده بتوانيم با اين تكنولوژي، درمان ناهنجاري هاي دهان و فك و صورت را در كشورمان انجام دهيم.

 

رئيس انجمن جراحان دهان، فك و صورت ايران، از ايجاد مركز پيشرفته جراحي هاي فك و صورت در دانشگاه علوم پزشكي تهران خبر داد و گفت: بودجه اوليه اين مركز توسط وزارت بهداشت نمايندگي محصولات هارتمن تامين شده و قرار است تمامي امكانات كشور در اين مركز تجميع شود.

 

بيات تاكيد كرد: خبر خوب اين است كه با فعاليت مركز پيشرفته جراحي هاي فك و صورت، امكان درمان تمامي بيماران ناهنجاري هاي مادرزادي فك و صورت، و ناهنجاري هاي فك و صورت ناشي از تصادف و...، با آخرين تكنولوژي هاي مدرن، فراهم شود.

 



منبع

تظرات ارسال شده